Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:295346
 
Author:
Evaluation:
Published: 16.01.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  AS "Rietumu Banka" raksturojums un dokumentu analīze    4
2.  AS "Rietumu Banka" kultūras izpēte ar K. Kamerona un R. Kvinna organizācijas kultūras vērtēšanas metodi    7
3.  AS "Rietumu Banka" kultūras izpēte ar novērošanas metodi    15
  Secinājumi un priekšlikumi    17
  Pielikums    19
Extract

Secinājumi un priekšlikumi
1. AS ‘’Rietumu Banka’’ nav vienīgā banka Latvijā ar rietumu kapitālu, kas savā darbībā īsteno labākos rietumu standartus. Tajā pašā laikā, banka ir kļuvusi par lielāko banku reģionā, kuras akcionāri ir vietējie iedzīvotāji, kuri pārrauga visu bankas darbību.
2. Par vienu no prioritāriem virzieniem Bankas attīstībā 2003.gadā kļūst kreditēšana – kā komercdarbības, tā arī privātpersonu. Jaunie, izdevīgākie kredīta saņemšanas noteikumi piesaista Bankai arvien jaunus klientus, tajā skaitā arī vidusslāņa pārstāvjus. Bankas klientiem no šī brīža ir iespēja iesniegt dokumentus hipotekārā kredīta noformēšanai ne tikai bankas Centrālajā birojā, bet arī Bankas filiāles, kā arī elektroniskā veidā Bankas mājas lapā
3. Banka tiecas nodrošināt augstākās kvalitātes apkalpošanu, sadzirdēt un saprast katru klientu, viņa vajadzības un specifiku, un piedāvāt saviem klientiem tieši viņiem piemērotākos un efektīvākos risinājumus.
4. Pēc aptaujas apkopošanas un analīzes, tika secināts, ka lielākā daļa respondentu organizācijas kultūru novērtējuši kā stabilu un uzņēmums vairāk fokusējas uz iekšu nekā uz āru.
5. Aptaujāto respondentu esošās un vēlamās atbildes neatšķiras ļoti lielā mērā, tikai nedaudz vēlamais rezultāts uzrāda vēlēšanos uzņēmumā lielāku elastību.
6. Darbinieku esošā kultūra atbilst - birokrātijas kultūrai, kas liecina par darbinieku augstu lojalitāti bankai un izpratni par vadības mērķiem.

Priekšlikumi:
1. Bankas vadītājam un darbiniekiem ir biežāk jāveido kopējie korporatīvie pasākumi, lai uzlabotu saliedētību un neformālu komunikāciju. Kā arī pēc iespējas biežāk jāizmanto bankas piedāvājumi pasākumiem.
2. Vadītājam vismaz reizi nedēļā jārīko darbinieku sapulces pusstundas garumā darba dienas sākumā. Sapulcēs ir jāinformē darbinieki par bankas jaunumiem, stratēģiju, mērķiem, kā arī jādod iespēja darbiniekiem izteikt savus viedokļus, kā arī iesaistīties diskusijās. Šādas sapulces veicinās darbinieku lojalitātes paaugstināšanu un jaunu darbinieku integrāciju.

Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,48 €
Work pack Nr. 1346310
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register