Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:301032
 
Author:
Evaluation:
Published: 17.07.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 26 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    7
1.  Nozares un tirgus raksturojums    9
1.1.  Ražošanas nozares raksturojums    9
1.1.  Uzņēmuma vispārīgs raksturojums    12
1.2.  Uzņēmuma SIA „Saldus Maiznieks    12
1.2.4.  Zinātnes, tehniskais progress    25
1.3.  Uzņēmuma SIA „Saldus Maiznieks    14
1.4.  Uzņēmuma SIA „Saldus Maiznieks    15
2.  Uzņēmuma ārējās un iekšējās vides analīze    18
2.1.  Ārējās vides analīze    18
2.1.1.  Tieši ietekmējoša ārējā vide    18
2.1.2.  Netieši ietekmējošā ārējā vide    23
2.2.  Iekšējās vides raksturojums    26
3.  Uzņēmuma SWOT analīze    30
3.4.  Bīvera modeļa analīze    67
4.  Uzņēmuma saimnieciskās darbības analīze    35
4.1.  SIA „Saldus Maiznieks    35
4.2.  Pamatlīdzekļu vērtības, dinamikas un struktūras analīze    39
4.3.  Pamatlīdzekļu tehniskā stāvokļa analīze    41
4.4.  Pamatlīdzekļu izmantošanas vispārinošo rādītāju analīze    43
5.  Finansiālās analīzes metodes, mērķi un uzdevumi    46
5.1.  Finansiālās analīzes mērķi un uzdevumi    46
5.2.  Finanšu informācijas plūsmas organizācijā    47
5.3.  Finanšu plāna un pārskata sastādīšana    48
5.4.  Bilances horizontālā analīze    49
5.5.  Finanšu pārskatu analīze    53
5.6.  Altmaņa modeļa analīze    64
5.7.  Bīvera modeļa analīze    66
6.  Uzņēmuma finansiālās un saimnieciskās darbības rādītāju novērtēšana    69
  Izmantotās literatūras saraksts    78
  Secinājumi un priekšlikumi    75
Extract

Tirgus ekonomikas apstākļos uzņēmuma darbības efektivitāti zināmā mērā ir atkarīga no tā, cik patiesi uzņēmuma vadība paredz tā attīstības tuvāko un tālāko perspektīvu, tas ir, izstrādā uzņēmuma attīstības plānu. Katram uzņēmumam, uzsākot savu darbību, ir skaidri jāapzinās nepieciešamība pēc finansu, materiālajiem, darba un intelektuālajiem resursiem perspektīvā un jāprot precīzi aprēķināt līdzekļu izmantošanas efektivitāti uzņēmumā. Tirgus ekonomikas apstākļos uzņēmēji nevar panākt stabilu rezultātu, ja precīzi un efektīvi neplānos savu darbību, ja patstāvīgi nevāks un neakumulēs informāciju kā par mērķa tirgu un konkurentu stāvokli tajā, tā arī par paša uzņēmuma perspektīvām un iespējām. Uzņēmuma saimnieciskās darbības plānošana, stratēģijas un taktikas izstrādāšana ir galvenie uzdevumi ikvienā uzņēmējdarbības jomā.
Tā kā konditorejas izstrādājumu tirgus, ne tikai Latvijā, bet arī visā pasaulē, ir pārsātināts, tad uzņēmumam SIA „Saldus Maiznieks” ir īpaši jāseko līdzi šī tirgus attīstības procesiem. Uzņēmumam nepārtraukti jābūt informētam par konkurentu rīcības sekām un stāvokli, lai spētu noturēt savas tirgus pozīcijas un neatkāptos no saviem tirgus segmentiem.
Maizes un konditoreju ražošanas jomā ir liela konkurence – pazīstamākie no konkurentiem ir A/S “Hanzas maiznīca”, SIA ”Fazer maiznīca Druva”, A/S „Jelgavas maiznieks”. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −42,96 €
Work pack Nr. 1150694
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register