Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
7,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:337866
 
Author:
Evaluation:
Published: 23.06.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  SIA "X" darbības apraksts un finanšu analīze    5
2.  Nozare, kurā strādā SIA „X”, raksturojums un attīstības perspektīvas    25
3.  SIA „X” konkurenti un to apraksts    31
4.  SIA „X” debitoru vadīšanas politika    39
5.  Racionālu krājumu noteikšana SIA „X”    44
6.  Uzņēmuma produkcijas noieta nākošā gadā prognoze. Jaunu produkcijas veidu ieviešana    49
  Secinājumi    55
  Izmantotā literatūra un avoti    57
  Pielikumi    58
Extract

Secinājumi
Autore var izdarīt sekojošus secinājumus:
1.Uzņēmējdarbībā nepārtraukti ir jāseko līdzi likumdošanas izmaiņām, dažādiem riskiem un konkurentu darbībai, lai varētu nodrošināt stabilu uzņēmējdarbību;
2.SIA “X” ir dibināta 2004.gadā ,tā nodibināta uz nenoteiktu laiku. Uzņēmums nodarbojas ar mazumtirdzniecību.Viens galvenais virziens uz ko balstās uzņēmuma ienākumi ir klientu nodrošināšana ar ikdienas produktiem.
Analizējot finanšu koeficientus var izdarīt sekojošus secinājumus:
3. 2007.gadā un 2008.gadā kopējais likviditātes koeficients bija normas robežas, kas nozīmē, ka uzņēmumam netrūka apgrozāmo līdzekļu saistību segšanai. Šajā laika posmā uzņēmums nepieciešamības gadījumā spēs segt savas īstermiņas saistības ar apgrozāmo līdzekļu apjomu.
4. Starpseguma likviditātei divu gadu laikā šis rādītājs ir būtiski zems, tas liecina, ka ievērojama daļa apgrozāmo līdzekļu ir ieguldīta krājumos un uzņēmums atrodas draudīgā situācijā.
5. Absolūtās likviditātes koeficientsatrodas zem normas robežās , tas nav pārāk labi uzņēmumam, jo naudas līdzekļu trūkums negatīvi iespaido uzņēmuma maksātspējas bilanci.
6. 2007.gada beigās pašu kapitāla rentabilitāte bija 2,66% un uzņēmuma īpašnieks par katru ieguldīto latu saņēma 2 santīmus. 2008.gada beigās koeficients palielinājās , tas vērtējams pozitīvi, jo uzņēmums ir uzlabojis savu stāvokli, un īpašnieks saņēma 9 santīmus par katru ieguldīto latu.
7. Aktīvu rentabilitāte pieauga ,kas liecina, ka uzņēmums ir sācis efektīvi izmantot aktīvus, lai gūtu ienākumus.
8. Aktīvu vai kapitāla aprites koeficients pieaug, tas liecina, ka paaugstinājusies līdzekļu izmantošanas efektivitāte. Negatīvi ir vērtējams apgrozāmo līdzekļu aprites koeficienta samazinājums,nozīme ka uzņēmums sāka nedaudz neefektīvi izmantot savus apgrozāmus līdzekļus.
9. Pēc datiem var secināt, ka 2007.gadā bija nepieciešams 26 dienas krājumu apritei, savukārt, sakarā ar krājumu vidējo atlikumu pieaugumu 2008. gadā, aprites ilgums palielinājās par 5 dienam (lēnāka krājumu aprite) un sastādīja 31 dienas gadā.
10. 2007.gada debitoru aprites koeficients ir bijis ļoti liels, tas ir tāpēc kā uzņēmumam kontā debitori bija mazs rādītājs attiecība pret apgrozījumu un debitoros ir tikai pārmaksātie nodokļi valstij. 2008.gadā beigās aprites koeficients ir palielinājies 3 reizes.
11. Latvijā mazumtirdzniecībā ir nodarbināta ļoti liela ekonomiski aktīvu iedzīvotāju daļa. Sakarā ar nelabvēlīgo ekonomisko situāciju Latvijā 2009. gada 1. pusgadā salīdzinājumā ar 2008. gada 1. pusgadu ir par 41,6% mazāk jauno reģistrēto uzņēmumu, bet maksātnespējas pieteikumu skaits pieaudzis par 131%.2010. gada janvārī salīdzinājumā ar decembri par 4% palielinājies mazumtirdzniecības uzņēmumu kopējais apgrozījums, liecina Centrālās statistikas pārvaldes (CSP) dati. Savukārt šī gada janvārī salīdzinājumā ar šo pašu mēnesi pērn mazumtirdzniecības apgrozījums ir sarucis par 16%.Gada griezumā lielākais kritums bija pārtikas preču tirdzniecībā – par 16,2%, bet nepārtikas preču apgrozījums samazinājās par 15,9%.
12. Konkurence uzņēmumam ir liela, pilsētā ir daudz uzņēmumu, kuri piedāvā pārtiku. Ņemot vērā vēl arī iedzīvotāju zemo maksātspēju (augsts bezdarba līmenis), uzņēmums ietur mērenu cenu politiku. Turklāt visos konkurējošos uzņēmumos cenas krasi neatšķiras.
7. Tirdzniecības uzņēmums “X” atrodas vidē, kurā var veiksmīgi darboties un attīstīties,bet tas ir grūti, jo ietēkme dažadi faktori, valsts politika, nodokļu politika, konkurenti, augsts bezdarba līmenis.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −8,48 €
Work pack Nr. 1230589
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register