Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:340065
 
Author:
Evaluation:
Published: 17.09.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads   
I.  Uzņēmuma juridiskais statuss, darbības mērķis, vēsture   
II.  Uzņēmuma funkcionēšana   
2.1.  Uzņēmuma izvietojums   
2.2.  Telpas, aprīkojums   
2.3.  Uzņēmuma struktūra   
2.4.  Vadības pamatsastāvs   
2.5.  Darbaspēks., tā izmantošana   
2.5.1.  A/s “LKB” personāla atlase   
2.5.2.  A/s “LKB” personāla pārvalde   
2.5.3.  Darbā pieņemšana   
2.5.4.  Darba atalgojuma kārtība   
2.5.5.  Personāla atestācija   
2.5.6.  Ikgadējās pārrunas   
2.5.7.  Darbinieku apmācība   
2.5.8.  Darbinieku integrācija   
III.  Pakalpojumi   
3.1.  etalizēts pakalpojumu apraksts   
3.1.1.  Western Union   
3.1.2.  Telefonbanka   
3.1.3.  Online komplekts   
3.1.4.  Biznesa komplekts   
3.1.5.  Līdera komplekts   
3.1.6.  Mobilā banka   
3.1.7.  Tiešais debets   
3.1.8.  Biroja banka   
3.1.9.  Patēriņa kredīts augošam organismam un kredīts lieliskām dāvanām un noskaņojumam   
3.2.  Cenu politika   
3.3.  Apgrozījums, peļņa   
IV.  Tirgus analīze   
4.1.  Reģiona vispārējs raksturojums   
4.2.  Tirgus ietilpība   
4.3.  Tirgus attīstības tendences   
4.4.  Konkurentu   
V.  Secinājŵmi   
Extract

2.1.Uzņēmuma izvietojums

A/s “Latvijas Krājbankas” Liepājas KAC juridiskā adrese ir: Liepājā, Lielā ielā 11, kur atrodas arī Klientu apkalpošanas centrs.
Lielais klientu apkalpošanas centrs (turpmāk KAC) atrodas Liepājā, Graudu ielā 43.
Liepājas KAC ir arī mazais klientu apkalpošanas centrs Liepājas rajonā: Priekules KAC

2.2.Telpas, aprīkojums

Latvijas Krājbanka ir moderna, vispārīgo klientu vajadzībām atbilstoša banka. Krājbankā ir ieviesta moderna un plaši izmantota datorsistēma - EQUATION. Līdz ar to Krājbanka tehnoloģiskajā ziņā kļūst par vienu no attīstītākajām bankām Latvijā. Jauno tehnoloģiju ieviešana ļāvusi uzlabot klientu apkalpošanu bankā.
Prakses laiku pavadījām KAC Graudu ielā 43 un Lielā ielā 11.
Graudu ielas KAC telpas ir gaišas un viegli pārskatāmas tāpēc klienti var ātri atrast sev nepieciešamo bankas darbinieku. Pie abu KAC ieejām ir novietoti bankomāti, lai klienti pirms ieiešanas bankā var pārbaudīt sava konta stāvokli. Līdz ar to klients var ātrāk veikt sev vēlamās operācijas ar saviem naudas līdzekļiem. KAC darbiniekiem ir paredzēta atsevišķa telpa, kurā viņi var atpūsties un ieturēt pusdienas. Klientu apkalpošanas zālē, sniedzot konfidenciālu informāciju bankas darbiniekam, klients nevar justies droši, jo aizmugurē esošais klients pārkāpj teritorialitāti, jo nav nodalīta robeža starp klientu, kuru apkalpo, un klientiem, kuri gaida savu kārtu. Teritorialitāte ir cieši saistīta ar personas teritoriju, tā ir telpa ap mums, kurā mēs nevēlamies ielaist kādu citu. (“Saskarsmes stili”, 8.lpp.)…

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,98 €
Work pack Nr. 1169110
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register