Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:347022
 
Author:
Evaluation:
Published: 24.05.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 28 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    2
1.  Tirgus, tā ietilpība un segmentācija    4
1.1.  Tirgus ietilpības novērtēšana    4
1.2.  Uzņēmuma tirgus daļas noteikšana    5
1.3.  Tirgus segmentācija    6
1.4.  Tirgus segmentēšanas efektivitātes principi    8
2.  Jauniešu segments finanšu pakalpojumu tirgū    10
2.1.  Segmenta raksturojums    10
2.2.  Mērķklienta raksturojums    12
2.3.  Jauniešu motivācija, izvēloties banku un tās pakalpojumus    14
3.  A/S „DnB NORD Banka” attīstības perspektīvas jauniešu segmentā    19
3.1.  A/S „DnB NORD Banka” darbības raksturojums    20
3.2.  A/S „DnB NORD Banka” mārketinga vides analīze    20
3.3.  A/S „DnB NORD Banka” attīstības perspektīvu jauniešu segmentā novērtējums    30
  Secinājumi un priekšlikumi    32
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    34
  Pielikumi    37
Extract

Lai saglabātu savas pozīcijas tirgū, un krīzes apstākļos spētu ne tikai izdzīvot, bet arī pelnīt, bankai nemitīgi jāpilnveido sava stratēģija, jākoriģē mērķi.
Jāprot paredzēt un izprast potenciālo un esošo klientu vajadzības un vēlmes, analizēt konkurentu rīcību, attīstīt konkurētspējīgus un oriģinālus pakalpojumus, atrast perspektīvu tirgus segmentu, kurā izvērst darbību un investēt līdzekļus tā, lai atdeve būtu jūtama ilgtermiņā.
Prestižais žurnāls „Euromoney” par 2008.gada labāko banku Latvijā atzinis A/S „DnB NORD Banka”.
DnB NORD Banka sevi pozicionē kā universālu banku, taču pašreiz par saviem mērķa klientiem uzskata mazos un vidējos uzņēmumus (MVU), kā arī privātpersonas, kas vecākas par 25 gadiem. Banka līdz šim nekad nav pievērsusies jauniešu segmentam un neplāno to darīt arī tuvākajā nākotnē.
Jauniešu segments finanšu pakalpojumu piedāvāšanai ir perspektīvs, jo jauniešu piesaiste bankas klientu lokam, jaunietim esot skolas vai studiju gados, ir pamatakmens ilgstošai bankas un jaunieša sadarbībai arī nākotnē.
Lai arī jauniešu segmentā finanšu pakalpojumu sniegšanas jomā Latvijā jau spēcīgi ir nostiprinājušās tādas bankas kā SEB banka un Swedbank, tas nenozīmē, ka šis segments jau ir pilnībā aizņemts.
Jaunieši ir elastīgi un mainīgi savos uzskatos, viņu vēlmes un vajadzības ir neierobežotas, viņi augstu vērtē iespējas pilnveidoties, izcelties, atrasties nemitīgā apritē, sasniegt iespējami augstu labklājības līmeni.
Tāpēc, atrodot pareizo pieeju – piedāvājot to, ko jaunieši vēlas, pārliecinot viņus, akcentējot viņu nozīmību konkrētās bankas klientu lokā – ir iespējams konkurēt šajā segmentā.
Darba mērķis ir, pamatojoties uz jauniešu segmenta izpēti, A/S „DnB NORD Banka” vispārējo darbības un mārketinga vides analīzi, izvērtēt bankas attīstības perspektīvas jauniešu segmentā finanšu pakalpojumu tirgū Latvijā.
Darba uzdevumi:
1)izpētīt tirgus segmentēšanas procesa teorētiskos pamatus;
2)raksturot un analizēt „DnB NORD” Bankas pašreizējos darbības virzienus un vietu tirgū;
3)analizēt „DnB NORD Bankas” nepieciešamību un iespējas attīstīties jaunā tirgus segmentā;
4)ar aptauju palīdzību veikt jauniešu segmenta izpēti un noskaidrot, kā arī analizēt jauniešu viedokli un motivāciju izvēloties banku un tās pakalpojumus;
5)raksturot un novērtēt DnB NORD Bankas konkurentu darbību jauniešu segmentā;
6)veikt DnB NORD Bankas SVID analīzi;
7)izdarīt secinājumus un izstrādāt priekšlikumus par DnB NORD Bankas attīstības perspektīvām jauniešu segmentā.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register