Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:443011
 
Evaluation:
Published: 08.04.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  AS „Swedbank” vispārīgs raksturojums un vēsture    3
1.1.  AS Swedbank organizācijas struktūra    5
1.2.  AS „Swedbank” darbība banku sektorā Latvijā    6
2.  Swedbank personāls    9
3.  A/S „SWEDBANK” Pakalpojumi privātpersonām    10
3.1.  Norēķinu konts    10
3.2.  Depozītu veidi un to likmes    10
3.3.  Aizdevuma veidi un nosacījumi    12
4.  Attālinātā klienta apkalpošana    14
5.  Mana pieredze sadarbībā ar Swedbank    16
  Secinājumi un priekšlikumi    19
  Izmantotās literatūras saraksts    20
  Pielikumi    21
Extract

Secinājumi un priekšlikumi

1. Swedbank AS nodrošina, lai visiem klientiem būtu pieejami bankas pakalpojumi, līdz ar to bankai ir plaši pieejams filiāļu tīkls, klientu apkalpošanas centri mazpilsētās un ciematos, kā arī bankomātu un internetbankas pieejamība;
2. AS Swedbank rūpējas par ikvienu savu klientu, līdz ar to nodrošinot bankas pakalpojumus pa segmentiem – jaunieši, seniori, turīgie klienti, tas ļauj labāk izprast ikviena klienta primārās vajadzības un atrast attiecīgos risinājumus;
3. AS Swedbank ir atklājusi pirmo virtuālo bankas filiāli Eiropā draugiem.lv mājas lapā, kura ir pieejama ikvienam draugiem.lv reģistrētam lietotājam.
4. Swedbank AS apzinās, ka ir arī klienti ar īpašām vajadzībām, līdz ar to tikai atklāts pirmais bankomāts cilvēkiem ar redzes problēmām;
5. Prakses laikā iegūtās zināšanas lieliski palīdz labāk izprast banku darbību kopumā, kā arī ļauj labāk izprast banku sektora darbību Latvijā
6. Swedbank ir lielāka komercbanka Latvijā ar vislielāko klientu skaitu, kas pierada, ka šai bankai var uzticēties.
7. AS Swedbank sadarbība ar saviem klientiem ir vērsta uz kopīgu ilgtspējīgu izaugsmi.
8. AS Swedbank jau no pašiem pirmsākumiem izvirzījusi divas galvenās prioritātes – klientu apmierinātības un apkalpošanas kvalitātes nepārtrauktu pilnveidošanu.
9. AS Swedbank ir unikāla prakses vieta, kur praktizēties topošajiem ekonomistiem un visiem, kam patīk banku lietas.

Priekšlikumi
1. Vairot klientu uzticēšanos attālinātajiem pakalpojumiem, līdz ar to reālāk virzīties uz mērķi – bezskaidras naudas banka;
2. Paplašināt naudas iemaksu bankomātu tīklu, jo tas krietni atvieglos filiāļu darbu, un apmācītu klientus izmantot NIB;
3. Swedbank darbinieki ik gadu varētu attīstībai veltīt nedaudz vairāk kā 10 dienas, kas ļautu atsvaidzināt esošās zināšanas un papildināt ar jaunām.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register