Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:521106
 
Author:
Evaluation:
Published: 08.06.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 2 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Pētījuma apraksts    4
  Pētījumu apstrādes metodes    5
  Pētījumu rezultāti    6
  Secinājumi    12
  Priekšlikumi    14
  Izmantotās literatūras saraksts    15
Extract

Secinājumi
1. Sadarbība ar Swedbank (Hansa Līzingu), tā partneru grupā tika vērtēta pozitīvi. Gandrīz visās aptaujas pozīcijās lielākā daļa Swedbank partneru esošo sadarbību novērtēja ar vienu no divām augstākajām vērtējumu atzīmēm – 6 vai 7 punktiem.
2. Kopējais novērtējums (visu aptaujā iekļauto izteikumu vidējā vērtējumu atzīme) sasniedza 5,99 punktus.
3. Rezultātu analīze dažādos Swedbank partneru segmentos atklāj, ka salīdzinoši pozitīvāk sadarbība ar Swedbank (Hansa Līzingu) vērtēta Industriālā transporta un reģionālo partneru segmentos.
4. Pētījuma rezultāti liecina, ka aktuālākās problēmas pašlaik kompānijas sadarbībā ar tās partneriem ir pakalpojumu dārdzība un pieejamība. Šie aspekti visbiežāk tika minēti argumentējot kritiskus vērtējumus.
 Vērtējot Hansa Līzinga darījumu apstrādes un finanšu produktu/ pakalpojumu kvalitātes izmaiņas pēdējo 12 mēnešu laikā, lielākajā daļā gadījumu tika pausts viedoklis, ka tā nav būtiski mainījusies. Izmaiņas Hansa Līzinga darījumu apstrādes kvalitātē pozitīvi vērtēja 27,8% sadarbības partneru, savukārt finanšu produktu/ pakalpojumu kvalitātē – 23,5% aptaujāto. Kritiski Hansa Līzinga darījumu apstrādes un finanšu produktu/ pakalpojumu kvalitātes izmaiņas pēdējo 12 mēnešu laikā vērtēja attiecīgi 14,3% un 10% respondentu.
5. Nozīmīgākie sadarbības aspekti Hansa Līzings partneru skatījumā ir:
• Apkalpošanas ātrums, savlaicīgums – to kā visnozīmīgāko sadarbības aspektu nosauca 24,4% partneru, savukārt kā vienu no diviem nozīmīgākajiem – 51,3%.
• Darbinieku atsaucība – to kā visnozīmīgāko sadarbības aspektu nosauca 17,6%, savukārt kā vienu no diviem nozīmīgākajiem – 37% respondentu.
• Pakalpojumu konkurētspēja – to kā visnozīmīgāko sadarbības aspektu nosauca 21,8%, savukārt kā vienu no diviem nozīmīgākajiem – 30,3% respondentu.
6. Par optimālo komunikācijas kanālu, kā sniegt informāciju par Swedbank jaunumiem, tika atzīts e-pasts. Šādā veidā saņemt informāciju visērtāk būtu 84% aptaujāto sadarbības partneru.
7. Otrs nozīmīgākais informācijas saņemšanas veids ir kompānijas mājas lapa internetā. Šādu viedokli pauda vairāk par ceturtdaļu (27,7%) aptaujāto.

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register