Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:547198
 
Author:
Evaluation:
Published: 12.11.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  A/S SEB Bankas preiļu filiāles saimnieciskās darbības vērtējums    4
1.1.  Organizatoriskā struktūra un funkciju sadale    4
1.2.  Pakalpojumu sniegšanas organizācija    6
1.3.  Pēdējo gadu darbības rezultāti    6
1.4.  Attīstības gaita un tendences    7
2.  A/S SEB Banka Preiļu filiāles mārketinga darbības apraksts    8
2.1.  Mārketinga funkcijas un organizatoriskās formas    8
2.2.  Klienti un patērētāji    8
2.3.  Konkurenti    8
2.4.  Pakalpojumu raksturlielumi    9
1.1.  Pakalpojumu cenas    9
2.5.  Reklāmas un sabiedrisko attiecību veidošana    9
  Secinājumi    11
  Priekšlikumi    12
Extract

Secinājumi.
1.A/S SEB Banka ir viena no trijām lielākajām privātā sektora bankām Latvijā.
2.Kvalitatīva un ātra pakalpojumu veikšana ir viens no noteicošajiem faktoriem A/S SEB Bankā.
3.A/S SEB Banka mērķis ir ne tikai gūt peļņu, bet arī iegūt lielāku tirgus daļu, sniedzot pēc iespējas plašāku pakalpojumu kopumu plašākam klientu skaitam.
4.A/S SEB Banka misija ir būt par vadošo universālu finansu pakalpojumu sniedzēju visiem tirgus sektoriem Latvijā. Bankai jābūt augstas profesionālās kvalifikācijas, darbības efektivitātes, uzticamības un labas apkalpošanas etalonam visu Bankas darbībā ieinteresēto personu un institūciju vērtējumā.
5.Visas SEB Bankas grupas apkalpošanā ir stabila finanšu pakalpojumu tirgus daļa, t.sk. līderpozīcijas atsevišķos tirgus sektoros un finanšu darbības ienākumi liecina par strauju kāpumu, sasniedzot līdz šim augstākos rezultātus.
6. Bankas teicamie rezultāti kreditēšanā, privātpersonu un korporatīvo klientu apkalpošanā ir galvenie faktori, kas nodrošina bankas ievērojamu peļņas apjomu.
7.SEB Banka ļoti domā par savu klientu labklājību un kvalitatīvu pakalpojumu nodrošinājumu, tāpēc arvien vairāk tā saviem klientiem piedāvā paplašinātu pakalpojumu klāstu ar dažādiem jaunumiem un priekšrocībām.
8.Iespējams, ka filiālei vajadzīgs lielāks darbinieku skaits, jo klientu skaits ir diezgan liels un dažkārt liekas, ka klientu apkalpošanas speciālisti un pārējie darbinieki ir pārāk noslogoti.
9. Izejot praksi A/S SEB Banka ir sasniegts mērķis - ir iegūtas praktiskās iemaņas mārketinga organizēšanā uzņēmumā.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register