Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:556341
 
Author:
Evaluation:
Published: 25.09.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  SIA „Emīla Gustava šokolāde” raksturojums    4
2.  SIA „Emīla Gustava šokolāde” ekonomiskā analīze    7
2.1.  Likviditātes analīze    8
2.1.1.  Vispārējais apgrozāmo līdzekļu koeficients    9
2.1.2.  Precīzais ( stingrais) apgrozāmo līdzekļu koeficients    10
2.1.3.  Brīvie apgrozāmie līdzekļi    10
2.2.  Aktivitātes analīze    11
2.2.1.  Pircēju un pasūtītāju debeta apgrozījums    11
2.2.2.  Vidējais iekasēšanas periods    12
2.2.3.  Apgrozāmo līdzekļu kustība    13
2.2.4.  Kopējo aktīvu apgrozījums    13
2.2.5.  Krājumu apgrozījums    14
2.2.6.  Krājumu apgrozījuma periods (dienas)    14
2.3.  Kapitāla struktūras analīze    15
2.3.1.  Finansu līdzsvara koeficients    15
2.3.2.  Parāds pret pašu kapitālu    16
2.4.  Uzņēmuma rentabilitātes analīze    16
2.4.1.  Komerciālā / ienesīguma (realizācijas ) rentabilitāte    17
2.4.2.  Operatīvās darbības rentabilitāte    17
2.4.3.  Bruto peļņas rentabilitāte    18
2.4.4.  Kapitāla atdeve    19
2.4.5.  Aktīvu atdeve    19
2.4.6.  Ilgtermiņa ieguldījumu atdeve    20
2.4.7.  Aktīvu rentabilitāte    20
  Secinājumi un priekšlikumi    22
  Izmantotā literatūra    23
Extract

Lai veidotu ražošanas uzņēmumu un pēc tam ar to ienāktu tirgū, ir labi jāpārzina tirgus situācija – gan nozares, gan konkurentu nozīmē.
Ekskluzīvas šokolādes ražošana Latvijā vēl ir brīvs tirgus lauciņš, kurš tuvākā nākotnē tiks piepildīts, jo šokolādes un saldumu ražošana Eiropā ir samērā populāra, iemīlēta un no patērētājiem atbalstīta nozare. Tādās ES valstīs, kas mērojas ar Latviju izmēra un platības ziņā, ir aptuveni 20 mazo šokolādes ražotāju. Latvijā šī nozare aizsākās pirms 4 gadiem, taču turpina veidoties un, cerams, augt.
Latvijā pagaidām ir divas ekskluzīvās šokolādes ražotnes – SIA „Emīla Gustava šokolāde” un SIA „Riola - saldumi”. Taču abas ražotnes savā starpā ir stingri atšķirīgas, jo īpaši jau izaugsmē un produkcijas klāstā, kā arī – konceptuālā ziņā.
Tādēļ savā kursa darbā par uzņēmējdarbības saimnieciskās darbības analīzi es izmantošu iespēju izvērtēt pašreiz Latvijā spēcīgāko ekskluzīvās šokolādes ražotājfirmu SIA „Emīla Gustava šokolāde.”
Darbā ir izmantoti Lursoft datu bāzes dati par pagājušajiem 2 pārskata gadiem un teorijas grāmatas, kas palīdzēs izvērtēt kritērijus, lai sasniegtu kursa darba mērķi un izprastu konkurentu ražošanas firmas ekonomisko pamatojumu un finansiālo situāciju uzņēmumā SIA „Emīla Gustava šokolāde” , kā arī darbs ir sadalīts pa analīzes jomām, lai būtu vieglāk tajā orientēties.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1132221
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register