Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:579831
 
Evaluation:
Published: 12.06.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 16 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    5
1.  CRM sistēma komercbankās Latvijā    5
1.1.  Customer Relationship Management. Būtība un nozīme    5
1.2.  CRM nozīme bankās    7
1.3.  Ieguvumi no CRM ievišanas    9
1.4.  CRM piemēri komercbankās Latvijā    12
1.4.1.  Swedbank    12
1.4.2.  Aizkraukles Banka    13
1.4.3.  SEB banka    14
1.4.4.  Nordea Bank Finland Latvijas filiāle    15
1.5.  Banku biznesa salīdzinoša analīze Latvijā    16
1.6.  Aptaujas rezultātu analīze    21
  Secinājumi un priekšlikumi    28
  Avotu un literatūras saraksts    30
  Pielikumi    31
Extract

Secinājumi un priekšlikumi
Realizējot uzstādītos uzdevumus, studiju darba mērķa sasniegšanai tika izdarīti sekojoši secinājumi:
1. Noteikts mūsdienu komercbanku un viņu klientu savstarpējo attiecību saturs;
2. Tika veikta izpēte banku apkalpošanas sfērā, klientu vēlmju un prasību noskaidrošana ar aptaujas palīdzību;
3. Pēc autora domām, bankas sasniegumi tirgū lielākoties ir atkarīgi no klientu reakcijas un viņu uzvedības, skatoties uz bankas pieņemto stratēģiju. Pēdējā laikā augošā konkurence bankas pakalpojumu tirgū liek bankas darbiniekiem analizēt klientu uzvedības mehānismus un izmantot tos bankas konkurentspējas nodrošināšanai;
4. Tika secināts, ka lai izveidotu konkurentspējīgas priekšrocības katrai bankai ir svarīgi attīstīt attiecības ar katru no prioritāriem klientiem, uzturēt ar viņiem pastāvīgus kontaktus, būt viņu darījumu kursā, piedalīties viņu biznesā bankas pakalpojumu veidā, izveidot speciāli viņam individuālu apkalpošanas shēmu, pastāvīgi sarakstīties ar viņu, sastādīt komercpiedāvājumus, kas atspoguļo biznesa klienta specifiku, veidot pieprasījumu pēc pakalpojumiem, parādot klientam izdevīgumu no piedāvāta pakalpojuma;
5. Apstākļos, kuros klientiem ir iespēja izvēlēties, uzņēmumam būs jānodrošina visaugstākais klientu vajadzību apmierināšanas līmenis, lai veiksmīgi turpinātu savu uzņēmējdarbību. Progresīvās organizācijas apzinās, ka tās vairs nespēj paļauties tikai uz cenām, produktu kvalitāti vai izplatīšanas kanāliem, lai piesaistītu klientus;
Mērķa sasniegšanai studiju darba autors izstrādāja sekojošus priekšlikumus:
1. Katrai komercbankai Latvijā jāanalizē reālu un stingru bankas gatavības līmeņa klientu lojalitātei novērtējumu (darba ar klientu infrastruktūra, vadības struktūras kvalitāte, personāla kvalifikācija, biznesa tehnoloģijas, pilnu piedāvāto pakalpojumu klāstu un citi faktori). Tikai ar kvalitatīvu attīstību, banka pati var izstrādāt lojalitātes programmu saviem klientiem;
2. Jāanalizē banku klientu skaitu, ar ievērojamu pieredzi, kas saņem pakalpojumus bankā, tajā skaitā ar novietoto līdzekļu pieaugumu un nopirkto bankas pakalpojumu un produktu portfeļa izplatīšanu. Šie parametri ietver tādu klientu skaitu, kuri sniedz informāciju par pakalpojumiem „savā” bankā saviem biznesa partneriem. Tas ir banku klientu daļa ar augstu personīgo novērtējumu, pilnīgu apmierinātību par mijiedarbību ar banku un bankas vietu un lomu, aptaujas laikā;
3. Jāatrod jaunu klientu vajadzības, kā arī informēt viņus par bankas iespējām.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,48 €
Work pack Nr. 1332922
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register