Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:600763
 
Author:
Evaluation:
Published: 28.06.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 20 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    5
1.  Zvanu centru darbinieku mainības loma zvanu centru darbībā    7
1.1.  Darbinieku augstās mainības iemesli    7
1.2.  Starptautiskā prakse zvanu centru darbinieku atlasē    10
1.3.  Izdegšanas sindroms zvanu centros    18
1.4.  Darba vides faktoru ietekme uz darbinieku veselību    20
2.  A/S BIGBANK Zvanu centra analīze    25
2.1.  Bigbank zvanu centra personāla raksturojums un tā novērtēšana    25
2.2.  Darbinieku motivācijas sistēma zvanu centrā    29
2.3.  Zvanu centra darbinieku atlases process    32
2.4.  Darba vides riska faktoru raksturojums un to samazināšanas veidi    34
Personāla mainību ietekmējošo faktoru analīze Bigbank zvanu centrā    37
  Secinājumi un priekšlikumi    49
  Bibliogrāfisko norāžu sarakstsBIGBANK    52
  Pielikums    54
Extract

Secinājumi un priekšlikumi
Secinājumi
1. Salīdzinot visas definīcijas autors secina, ka personāla mainība ir rādītājs, kas atspoguļo no uzņēmuma aizgājušo darbinieku skaitu pret strādājošo darbinieku skaita attiecību uzņēmumā.
2. Galvenie darbinieku mainības iemesli zvanu centros ir- ierobežotās izaugsmes iespējas uzņēmumā, monotonās un atkārtojošās darbības, kuras ietilpst pienākumos, veselības problēmas un augstais stresa līmenis.
3. Darbinieki, kuriem ir raksturīgs augsts stresa līmenis ir mazāka ieinteresētība palikt strādāt uzņēmumā.
4. Darbinieku labsajūtu strādājot uzņēmumā visvairāk negatīvā veidā ietekmē- lielā darba slodze, neskaidrība par sava darba lomu organizācijā, nespēja pilnībā izmantot savu potenciālu, darba monotonitāte, kā arī vadības kritiskā attieksme pret darbiniekiem.
5. Uzņēmums ir izstrādājis kvalitatīvu atlases procesu, bet to ir iespējams vēl uzlabot.
6. Veselības jomā uzņēmums sedz tikai darbinieku obligāto veselības pārbaužu izmaksas.
7. 67 % respondentu nav apmierināti ar medicīnas un rehabilitācijas izdevumu kompensāciju no uzņēmuma puses.
8. Zvanu centra darbinieku aiziešanas iemesli laika posmā no 2009-2012. gadam ir bijuši monotonais darbs un veselības problēmas, savukārt dažas darbinieces ir aizgājušas bērnu kopšanas atvaļinājumā, bet 3 ir aizgājušas dēļ augstā stresa līmeņa.
9. Uzņēmumam ir izstrādāta kvalitatīva darbinieku motivēšanas sistēma, kas ietver sevī ne tikai materiālos labumus, bet arī nemateriālus labumus, ar kuru palīdzību uzņēmums panāk darbinieku lojalitātes izrādīšanu uzņēmumam.
10. Uzņēmuma zvanu centrā visas sienas ir baltā krāsā. Balta krāsa simbolizē prieku, tā rada ilūziju, ka telpa ir lielāka nekā viņa ir patiesībā un līdz ar to rada brīvākas gaisotnes sajūtu. Savukārt pievienojot baltai krāsai citus gaišos toņus var padarīt darbinieku noskaņojumu vēl gaišāku un enerģiskāku.
11. Zvanu centra telpās darbiniekiem nav pieejams svaiga ūdens resurss. Svaigs ūdens resurss ir tiešā veidā saistīts ar pretestību pret stresu, jo organisms ir vairāk dehidrēts, jo tas spēs mazāk pretoties pret stresu.
12. Zvanu centra darbam piemīt augsts stresa līmenis, kas tiešā veidā veicina darbinieku izdegšanu.

Priekšlikumi
1. Katru darbinieku nodrošināt ar veselības apdrošināšanas polisi 70 latu vērtībā, kuru darbinieki var izlietot, iegādājoties ārstniecisko masāžas abonementu 10 reizēm vai fizioterapijas pakalpojumiem, tas palielinās darbinieku lojalitāti uzņēmumam, kā arī samazinās veselības problēmu rašanās iespējamību, tādā veidā samazinot darbinieku mainību.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −50,24 €
Work pack Nr. 1333197
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register