Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:628126
 
Evaluation:
Published: 08.02.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 16 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS   
1.  BANKU PAKALPOJUMU RAKSTUROJUMS   
1.1.  Aizdevumu veidi   
1.2.  Noguldījumu veidi   
1.3.  Norēķinu (maksājumu) kartes   
1.4.  Pārējie banku pakalpojumi   
2.  LATVIJAS, LIETUVAS UN IGAUNIJAS BANKU SNIEGTIE PAKALPOJUMI   
2.1.  Latvijas banku sniegtie pakalpojumi   
2.2.  Lietuvas banku sniegtie pakalpojumi   
2.3.  Igaunijas banku sniegtie pakalpojumi    3
3.  LATVIJAS, LIETUVAS UN IGAUNIJAS BANKU FINANSU RĀDĪTĀJ    3
3.1.  Latvijas Krājbankas finansu rādītāji    3
3.2.  Bankas „Citadele” finansu rādītāji   
3.3.  Bankas „Bank Snoras” finansu rādītāji   
3.4.  Bankas „Šiauliu bankas” finansu rādītāji   
3.5.  Bankas „Äripank” finansu rādītāji   
3.6.  Bankas “Marfin Bank” finansu rādītāji   
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI   
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA UN AVOTI   
Extract

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Veiktais pētījums ļauj izdarīt vairākus secinājumus saistībā ar pētāmo tēmu.
1. Banku pakalpojumu klāsts ir daudzveidīgs un visi šie pakalpojumi piesaista naudu.
2. Būtiskākie banku pakalpojumi ir aizdevumi, noguldījumi, maksājumu karšu apkalpošana.
3. Bankas sniedz arī citus, pastarpinātus pakalpojumus, piemēram, apdrošināšanas pakalpojumus.
4. Pakalpojumu klāsts tiek piedāvāts kā privātpersonām, tā arī uzņēmumiem jeb juridiskām personām.
5. Bankas Latvijā, Lietuvā un Igaunijā savā darbībā iekļauj līdzīgus principus.
6. Pētot atsevišķu banku piedāvātos pakalpojumus, jāsecina, ka piedāvāto pakalpojumu klāsts var atšķirties, vienā bankā tas var būt plašāks, citā tiek piedāvāts mazāks pakalpojumu klāsts.
7. Neatkarīgi no piedāvāto pakalpojumu klāsta, katra no bankām cenšas piedāvāt maksimāli pietuvinātus pakalpojumus klienta ikdienas un ilgtermiņa vajadzībām.
8. Balstoties uz darbā apskatīto banku rādītājiem un ņemot vērā globālo finanšu krīzi, jāsecina, ka banku darbībā vērojami soļi uz finansu atveseļošanos.
Galvenais atzinums, ko autore guva no šī darba, ka banka darbojas kā starpnieks starp
krājēju un aizņēmēju, starp naudu un cilvēku.
Ieteikums – katrai atsevišķai bankai izvērtēt savu piedāvāto pakalpojumu klāstu, papildināt to vai gluži otrādi – optimizēt, tādejādi maksimāli pietuvinoties klientu vajadzībām.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,98 €
Work pack Nr. 1249112
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register