Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:657118
 
Author:
Evaluation:
Published: 16.07.2018.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Komercbanku loma finanšu tirgū    5
1.1.  Komercbanka kā finanšu tirgus starpniece    5
1.2.  Komercbanku loma maksājumu veikšanā    11
2.  Komercbanku produktu veidi    13
2.1.  Uzkrājumu produkti    13
2.2.  Kredīta produkti    14
2.3.  Norēķinu produkti    19
2.4.  Pārējie produkti    21
3.  Kredītu reģistra satistika    24
  Kopsavilkums    32
  Izmantoto avotu un literatūras saraksts    34
Extract

Kopsavilkums
Studiju darba izstrādes gaitā darba autore ir nākusi pie sekojošiem secinājumiem:
1. Gan pasaulē, gan Latvijā banku sistēmu parasti kārto divos līmeņos, kur pirmajā līmenī ir centrāla banka un otrajā līmenī komercbankas. Banku sistēma ir izveidota tā, lai centrālā banka nodrošinātu cenu stabilitāti, ekonomikas izaugsmi valstī un nodrošinātu komercbanku darbību valsts iedzīvotāju interesēs. Bet komercbankas piesaistot līdzekļus no ekonomikas subjektiem ar uz laiku brīviem naudas līdzekļiem, palīdz tiem ekonomikas subjektiem, kuriem ir nepieciešami šie uz laiku brīvie naudas līdzekļi, tādejādi ļaujot naudai „strādāt”.
2. Komercbanka ir starpnieks starp noguldītāju un aizņēmēju, kura galvenās funkcijas ir noguldījumu pieņemšana un kredītu izsniegšana un mūsdienas arī norēķinu nodrošināšana. Komercbanku šo funkciju veikšanas mērķis ir peļņas gūšana.
3. Jēdziens „bankas produkts” iekļauj sevī gan jēdzienu „bankas operācija”, gan jēdzienu „bankas pakalpojums”, jo bankas produkts ir bankas pakalpojumu un operāciju kopums, kas vērsts uz klienta vajadzību apmierināšanu. Savukārt jēdziens „bankas pakalpojums” sevī iekļauj arī jēdzienu „bankas operācija”. Bankas pakalpojums ir bankas operācija vai operāciju kopums, kas ir vērsts uz klienta vajadzību apmierināšanu. Savukārt bankas operācija ir bankas veiktās naudas līdzekļu piesaistīšanas un izvietošanas, vērtspapīru un norēķinu operācijas.
4. Bankas produktus var sadalīt četrās apakšgrupās pēc bankas galvenajām funkcijām. Bankas galvenās funkcijas ir uzkrājumu pieņemšana un kredītu izsniegšana, tāpēc pirmās divas produktu grupas ir uzkrājumu un kredītu produkti. Trešā ļoti svarīga bankas funkcija ir norēķinu nodrošināšana, jo mūsdienās gandrīz visi norēķini notiek caur banku. Tāpēc trešā produktu grupa saucas norēķinu produkti, un tajā ietilpst: kontu atvēršana un uzturēšanas produkti, norēķinu karšu produkti, elektroniskās norēķinu sistēmas jeb internetbankas produkti, kases operāciju produkti. Un ceturtajā grupā ietilpst visi pārējie bankas produkti, piemēram, vērtspapīru, trasta, valūtas maiņas u.c.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register