Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
14,20 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:660041
 
Evaluation:
Published: 26.04.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 27 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    4
1.  MĀRKETINGA NOZĪME BANKU PRODUKTU VIRZĪŠANĀ    5
1.  MĀRKETINGA NOZĪME BANKU PRODUKTU VIRZĪŠANĀ    5
1.1.  Mārketinga nozīme konkurences apstakļos    5
1.2.  Mārketinga īpatnības banku sektorā    6
1.3.  Mārketinga MIX principu pielietojums    7
1.4.  Latvijas banku konkurences vide    9
1.5.  Komunikāciju veidi banku sektorā    11
1.6.  Mārketinga stratēģiju veidi    16
2.  NOGULDĪJUMI, KĀ SVARĪGS FINANŠU INSTRUMENTS BANKU DARBĪBĀ    20
2.1.  Noguldījumu veidi    20
2.2.  Noguldītāju raksturojums Latvijā    25
2.3.  Noguldījumi bankās    26
2.4.  Noguldījumu garantijas    29
3.  MĀRKETINGA AKTIVITĀŠU PIELIETOŠANA NOGULDĪJUMU PIESAISTĒ LATVIJAS KOMERCBANKĀS    33
3.1.  Noguldījumi Swedbankā    33
3.2.  Latvijas Krājbanka    35
3.3.  Nordea banka    38
3.4.  Banku salīdzinājums    39
3.5.  Noguldījumu piesaiste izmantojot banku mājas lapas    41
  Secinājumi    44
  Priekšlikumi    45
  Bibliografisko norāžu saraksts    46
Extract

Secinājumi
1. Latvijas komercbankas kopš 1992. gada darbojas nopietnas konkurences apstākļos, tāpēc klientu piesaistē liela nozīme ir mārketinga aktivitātēm.
2. Komunikācijā ar klientiem ir svarīga sabiedriskās domas veidošana un reklāmas pasākumu organizēšana.
3. Noguldījumi ir svarīgs klientu piesaistes veids ilgtermiņā.
4. Galvenais noguldījumu piesaistes veids ir augstas % likmes.
5. Pēdējos gados pieaug depozītnoguldījumu termiņi.
6. Izvērtējot Latvijas Krājbankas, Nordea bankas un Swedbank termiņnoguldījumu nosacījumus, darba autore secināja, ka izdevigāk šo ieguldījuma veidu veikt Latvijas Krājbankā.
7. Banku noguldījumu rādītāji ir atkarīgi no tā cik plaša ir noteikta bankas mērķa auditorija, kādi ir noguldījumu piedāvājumi un cik tie ir izdevīgi, cik efektīvi ir izstrādāta bankas mārketinga stratēģija.
8. Katrai bankai ir dažāda mārketinga stratēģija, kas ir orientēta uz konkrētas bankas piedāvājumiem un vēlamajiem rezultātiem. Mūsdienās bankas klientu un līdzekļu piesaistei izmanto tiešo komunikāciju.
9. Latvijas komercbankās ir plašas noguldījumu iespējas, līdz ar to katrs iedzīvotājs, kas izlēmis uzkrāt savu brīvos naudas līdzekļus, var atrast sev piemērotāko ieguldīšanas veidu, balstoties uz individuālajām vēlmēm un vajadzībām.
10. No aptaujā gūtajiem rezultātiem izriet, ka lielākā daļa respondentu ir dzerdējuši par „Noguldījuma likumu” pastāvēšanu, bet nezin tā būtību.

Priekšlikumi
1. Savlaicīgāk un nopietnāk pievērsties interneta mārketingam, jo vēlāk būs sarežģītāk un dargāk apsteigt konkurentus.
2. Bankām reklāmā jāiekļauj vairāk saturīgas informācijas, lai sniegt klientam pilnīgāku iespaidu par piedāvāto produktu.
3. Bankām jāpiedāvā stimulējošākus noguldījuma noteikumus, lai saglabāt jau esošos klientus un piesaistīt jaunus.
4. Lai papalašināt banku mērķa auditoriju noguldījumu jomā, bankas varētu aktīvāk popularizēt savus pakalpojumus sociālajos tīklos, kur lietotāji ir dažādās vecuma un sociālajās grupās.
5. Bankām jāpaplašina tiešās komunikācijas pielietojumu, jo tas sekmē noguldījumu skaita pieaugumu.
6. Latvijas komercbankām plašāk jāpiedāvā konsultatīvos pakalpojumus ar mērķi informēt klientus par piedavātā pakalpojuma pieejamību un noderīgumu katram indivīdam.
7. Jāinformē potenciālos klientus par iespēju saņemt savu naudu atpakaļ, kura tika noguldīta depozītā, gadījumā, ja banka tiks atzīta par maksātnespējīgu.

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register