Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:662830
 
Author:
Evaluation:
Published: 08.06.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
1.  Mārketinga izpētes loma un nozīme    5
2.  Tautsaimniecības attīstība    12
3.  Vispārēja informācija par banku    13
  Uzņēmuma saimnieciskā darbība un tās novērtējums    16
4.  Mārketinga darbības analīze    18
  SWOT analīze    21
5.  Mārketinga vide    23
  Mārketinga galvenie elementi    25
  Secinājumi un priekšlikumi    33
  Izmantotā literatūra un avoti    35
  Pielikums    36
Extract

Mārketinga izpētes loma un nozīme
Ar izpēti saprot darbības un procesus pielietojamās jeb praktiskās zinātnes jomā, kas vajadzīgi, lai radītu jaunus patēriņa produktus, kā arī procesus un darbības arī akadēmisko pētījumu jomā. Jēdzienu „izpēte” lieto, lai aprakstītu un izskaidrotu darbības, kuras nepieciešamas, lai veiktu mārketinga izpēti. Izpētes mērķi un izpētes objekti var būt ļoti atšķirīgi.
Akadēmiskie zinātnieki un vadības konsultanti bieži vien strādā plecu pie pleca, lai izpētītu un uzlabotu uzņēmuma darbības metodes, padarītu tās efektīvākas un uzņēmumu konkurētspējīgāku [5].
Izpēte ir mēģinājums aprakstīt realitāti, bet nav realitāte pati par sevi. Izpēte ir sistemātisks datu vākšanas un analīzes process, lai labāk izprastu pētāmo fenomenu. Mārketinga izpēte ir mārketinga informācijas sistēmas stūrakmens [5].
Mārketinga informācijas sistēmā mārketinga informāciju iegūst, analizē, uzglabā un nogādā līdz uzņēmuma vadītājiem dažādos līmeņos. Mārketinga informācijas sistēmas pamatā ir izpratne par informācijas nepieciešamību uzņēmuma vadības procesā.
Mārketinga izpēte ir mārketinga problēmu un iespēju definēšanas process, sistemātiski vācot un analizējot informāciju un sniedzot rekomendācijas par uzņēmuma mārketinga aktivitāšu uzlabošanu [5]. …

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register