Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:666891
 
Evaluation:
Published: 16.06.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
1.  SIA „X Tours” uzņēmuma raksturojums    5
2.  SIA „X Tours” darbības raksturojums un piedāvātie pakalpojumi    6
3.  SIA „X Tours” darbības pamatprincipi    7
4.  Uzņēmuma darbības raksturīgākie finanšu ekonomiskie rādītāji    8
5.  Uzņēmuma pastāvošās problēmas un riski    17
  Secinājumi un priekšlikumi    19
  Bibliogrāfiskais saraksts    20
Extract

Tūrisma operators „X Tours” SIA ir „X Holding” meitas uzņēmums, kas ir tūrisma operators un kas nodarbojas ar tūrisma pakalpojumu sniegšanu Baltijas valstu, Krievijas, Baltkrievijas, Polijas un Ukrainas valstu teritorijā. Kompānija „X Tours” apkalpo gan individuālos tūristus, gan viesus, kas ceļo grupās, piedāvājot tiem gan aktīvu atpūtu, gan atpūtu Spa kūrortos, gan organizējot darījumu braucienus, kongresus un konferences. Sekmīgi darbojoties tūrisma tirgū jau vairāk nekā 10gadus, tūrisma operatoram „X Tours” izveidojies pastāvīgo sadarbības partneru un klientu loks, kas uzticas „X” uzņēmumu tīkla izveidotajām zīmolam. Uzņēmums „X Tours”, savukārt, cenšas padarīt savu darbu ātri, kvalitatīvi, iegūstot peļņu un attīstīties sekojot līdzi mūsdienīgajām biznesa attīstības tendencēm.
Kompānijas finansiālo rādītāju analīze secina par „X Tours” ekonomiski stabilo stāvokli, kad uzņēmums ne tikai gūst peļņu, bet arī attiecīgi to peļņu iegulda jaunu biznesa ideju realizācijā un inovatīvo projektu virzīšanā. 2007. gads ir bijis kritiskais gads uzņēmuma pastāvēšanas laikā, bet kompānijas vadība, apvienojot pūles ar darbiniekiem sekmīgi izgāja no krīzes. Taču tūrisma tirgus attīstība Baltijas valstīs jau nerit tik strauji kā dažu pēdējo gadu garumā un uzņēmuma vadībai ir kārtīgi jāpārdomā tālākas attīstības ceļus un iespējas. Tostarp „X Tours” un vairāku konkurējošo uzņēmumu interese austrumu valstu virzienā, kad pēc Baltijas valstu iestāšanās Šengenas zonā tika atcelt vairākas nostādnes, kas līdz šīm atturēja austrumu valstu iedzīvotāju iebraukšanu Baltijas valstīs. Tagad, kompānijas, kuras izvēlēsies pareizu pieeju šīs tirgus nišas iekarošanai spēs izturēt šo konkurences cīņu un vinnēt tajā. Kompānijas „X Tours” vadībai ir jāizpēta uzņēmuma analīzes laikā iegūtos datus un jāizvērtē, vai kompānija ir izvēlējusies pareizo darbību virzienu un vai tai ir iespējas būt sekmīgai arī turpmākajos gados…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register