Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:698254
 
Author:
Evaluation:
Published: 26.01.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 16 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Uzņēmējdarbības vides raksturojums    4
1.1.  Līzinga un faktoringa ietekmē iestāšanās Eiropas Savienībā    4
1.2.  Sociālās izmaiņās valstī, reģionā, pilsētā    5
1.3.  Ārvalstu investīcijas, eksports un imports    6
1.4.  Monetārā un fiskālā politika    8
1.5.  Valsts iejaukšanās uzņēmumu darbībā    9
1.6.  Vides aizsardzības pasākumi    10
2.  Vispārēja informācija par uzņēmumu    12
2.1.  SEB Unilīzinga tiesiskā forma, darbības veids    12
2.2.  Uzņēmuma vieta un loma Latvijas ekonomikā    14
2.3.  Makroekonomisko rādītāju ietekmē SEB Unilīzings    19
2.4.  SEB Unilīzinga raksturojošie rādītāji    20
2.5.  Gada pārskata pārbaude    21
3.  Uzņēmuma vadība    23
3.1.  Uzņēmuma vadība, struktūra, pārvalde, darbības plānošana    23
3.2.  Lēmumu pieņemšanas metodes    24
3.3.  Vadības informatīvās sistēmas SEB Unilīzingā    24
3.5.  Investīcijas uzņēmumā    26
3.6.  Projektu vadīšana SEB Unilīzingā    26
3.7.  Iekšējā kontroles sistēma un tās nozīmē SEB Unilīzingā    27
3.8.  Kvalitātes standarts    27
4.  Personāla vadība uzņēmumā    29
4.1.  Darba koplīgums    29
4.2.  Darba līguma noslēgšanas un uzskaites kārtība    29
4.3.  Darbinieku pārstāvības tiesību īstenošana SEB Unilīzingā    29
4.4.  Darbinieku demogrāfiskais raksturojums    29
4.5.  Personāla plānošana, atlase un novērtēšana SEB Unilīzingā    29
4.6.  Motivācijas politika SEB Unilīzingā    32
4.7.  Personāla tālākizglītības un kvalifikācijas celšanas iespējas SEB Unilīzingā    32
4.8.  Darba samaksas principi SEB Unilīzingā    33
5.  Mārketinga politika SEB Unilīzingā    34
5.1.  Mārketinga vide    34
5.2.  SEB Unilīzinga mārketinga galvenie elementi    35
5.3.  SEB Unilīzinga tirgus segmenti    37
5.4.  Produkta pozicionēšana tirgū    38
5.5.  Produktu dzīves cikls    38
5.6.  Jaunu produktu izstrādāšana un ieviešana tirgū    39
5.7.  Tirgus izpēte    40
5.8.  SEB Unilīzinga mārketinga aktivitātes    40
6.  SEB Unilīzinga darbības rādītāji, finansēšanas politika un avoti    41
6.1.  Iekšējie finansēšanas avoti    41
6.2.  Ārējie finansēšanas avoti    41
6.3.  Operatīvo, finanšu sviras un aizņemta kapitāla cenas aprēķins SEB Unilīzingā    43
  Secinājumi un priekšlikumi    45
  Bibliogrāfisko norāžu saraksts    47
Extract

Makroekonomiskā stabilitāte labvēlīgi ietekmējusi iekšzemes kredītu tirgus attīstību, tajā skaitā līzinga darījumu straujos pieauguma tempus. Līzings ir sevišķa kredīta attiecību forma, kura dod iespēju uzņēmumiem, kā arī privātpersonām, iegādāties kustamo un nekustamo īpašumu, piemēram, uzņēmumiem, neizņemot no apgrozības lielas naudas līdzekļu summas investīciju veikšanai.
Pateicoties līzinga finansēšanas iespējām, tiek atrisināta viena no Latvijas tautsaimniecības nozaru uzņēmēju pamatproblēmām – atjaunot un modernizēt uzņēmumu tehnisko nodrošinājumu progresīvākas, kvalitatīvākas un pieprasītākas produkcijas ražošanai.
Līzinga darbības aktivizēšanās vērojama visā pasaulē, arī Latvijā ir novērojams liels progress. Pasaules līmenī ar līzinga izmantošanu tiek īstenots līdz 30 % visu investīciju. Iemesls tam, ka līzings tik strauji izplatās Rietumvalstīs, ir tajā esošās potenciālās iespējas visiem līzinga tirgus dalībniekiem. Turklāt ar līzingu tiek saprasta nevis triviālā ilgtermiņa noma, bet gan jauna, netradicionāla, specifiska perspektīvās finansēšanas papildu sistēma, kurā dalībnieki ir savstarpēji saistīti ar uzticības, pirkšanas – pārdošanas, piegādes, nomas, lietošanas, glabāšanas un, iespējams, arī ar citām attiecībām. Noma ir tikai viens no šo attiecību segmentiem. Šodienas līzings papildina un bagātina banku struktūru un ražošanas finansēšanas lietišķo aprindu sadarbības vēsturiski izveidojušās formas un metodes.
Paaugstinoties dzīves līmenim, ekonomiskai izaugsmei, Latvijas iedzīvotāji arvien vairāk spēj atļauties iegādāties preces uz nomaksu jeb līzinga veidā. Tiek uzskatīts, ka līzinga potenciāls Latvijā vēl nav izsmelts, ir saredzamas nākotnes iespējas, līdz ar vispārējo valsts ekonomisko izaugsmi. Pavērojot arī attīstīto valstu iedzīvotāju dzīves stilu, paradumus un dzīvesveidu, redzams, ka lielākai daļai no viņiem ir vai nu ilgtermiņa vai īstermiņa kredītu un līzinga saistības. Tas ir rādītājs, kas norāda un valsts labklājību, jo šīs valsts iedzīvotājs apzinās savu nākotni un jūtas drošs par to, ka spēs pildīt savas kredītsaistības. Latvijā tikai pamazām cilvēki sāk izjust šo finansiālo stabilitāti un tās potenciālu, līdz ar to tiek paredzēts arī līzinga pakalpojumu pieprasījums.
Apstākļos, kad Latvijā pastāv problēmas, kā aktīvāk sekmēt uzņēmējdarbību un ražošanas attīstību, uzņēmumiem ir nepieciešami salīdzinoši lieli finansu ieguldījumi ražošanas modernizācijai un paplašināšanai. Kā vienu no investīciju finansēšanas avotiem uzņēmumi var izvēlēties līzinga darījumus. Tāpat arī aplūkojot patēriņa tirgu, secinām, ka cilvēki vēlas dzīvot līdzi pasaules, zinātnes attīstībai un paaugstināt savu dzīves līmeni, līdz ar to vēlas iegādāties dažādas preces, izmantojot līzinga pakalpojumus, kas atvieglos viņu finansiālās iespējas. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register