Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:716907
 
Author:
Evaluation:
Published: 29.04.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 18 units
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  Organizācijas vispārējais apraksts    4
2.  Organizācijas mērķis, vērtības un vīzija    6
3.  Organizācijas misija    8
3.1.  Organizācijas misijas izteikumu analīze    9
4.  Organizācijas vispārējā stratēģija    11
5.  Organizācijas iekšējās un ārējās vides analīze    13
3.1.  Iekšējā vide    13
3.2.  Ārējā vide    15
3.3.  SVID analīze    18
6.  Konkurētspējīgā priekšrocība    24
6.1.  Konkurenti    27
6.2.  Portera piecu spēku analīze    28
7.  Organizācijas turpmākais darbības plāns    30
7.1.  Organizācijas stratēģiskā karte    31
7.2.  Turpmākās stratēģijas izstrāde    32
  SECINĀJUMI    33
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    35
Extract

SECINĀJUMI
• Swedbank ir vadošā banka Zviedrijā, Igaunijā, Latvijā un Lietuvā. Tā ir stabila banka, kurai var paļauties. Ilgstoši uzkrātā pieredze bankai ļauj veiksmīgi darboties tirgū.
• Zviedrijas krājbankas tika dibinātas ar mērķi sasniegt augstāku dzīves kvalitāti un lielāku drošību ar finanšu plānošanas palīdzību. Swedbank darbības mērķis ir saglabājies nemainīgs – palīdzēt plašam cilvēku un uzņēmumu lokam sasniegt stabilu finanšu ilgtspējīgumu.
• Swedbank AS saimnieciskās darbības veikšanas pamatojums nosaka tās mērķi – kas, pēc Swedbank AS ieskatiem, būs izdevīgi tās akcionāriem ilgtermiņā. Swedbank AS vērtības nosaka, kā tā darbosies. Vīzija 2020. gadam parāda, kas jāsasniedz, kas iedvesmo darbam, nodrošina klientu lojalitāti, vieno ar vietējo sabiedrību un arī turpmāk piesaistīs akcionārus.
• Swedbank AS misiju veido tās mērķi, vērtības un vīzija. Swedbank AS misija ir, izzinot klientu vajadzības, piedāvāt viņiem vislabākos risinājumus un pakalpojumus.
• Swedbank AS Latvijas ekonomikā kļuvusi par ļoti nozīmīgu banku. Tās darbība ir nozīmīga ikvienam un tā ir banka, kura ir līderis tirgū. Bankas pienākums ir rādīt piemēru un vadīt ieņemto tirgu.
• Sakot „plašam lokam”, uzsvars tiek likts uz to, ka Swedbank ir pieejama, nevis ekskluzīva banka.
• Izlasot Swedbank AS formulēto misiju, var gūt samērā pilnīgu priekšstatu par uzņēmumu, tā darbību un mērķiem.
• Swedbank galvenā stratēģija ir sekmēt klientu un akcionāru ilgtermiņa ieguvumus, un tās pamatā ir formulētā misija: mērķis, vērtības un vīzija.
• Swedbank AS ir jāidentificē iekšējās stiprās puses, kuras var izmantot, lai samazinātu jutību pret ārējās vides iespējām, kā arī, lai attīstītu ārējās vides piedāvātās iespējas. Swedbank AS jāturpina būvēt sava nozīmība ekonomikā.
• Swedbank AS nozīmīgu lomu spēlē arī peļņas gūšanas iespējas. Šī sektora attīstībai jāidentificē organizācijas iekšējās stiprās puses, kuras var izmantot, lai samazinātu jutību pret ārējās vides draudiem. Pēc SVID matricas var secināt, ka būtībā Swedbank AS stratēģija „BŪVĒT” iet roku rokā ar stratēģiju „PELNĪT”. Swedbank AS nepārtraukti attīstās, lai nākotnē gūtu peļņu un noturētu savas pozīcijas tirgū.

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register