Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:771038
 
Author:
Evaluation:
Published: 25.02.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Uzņēmuma mērķi un mārketinga darbības – tie ir vispārēji, var tiek, kvalitatīvi cenu veidošanas iekšējie faktori. Turklāt pastāv arī kvantitatīvs iekšējais faktors- izmaksas. Izmaksas ir preču cenu grīda, jo uzņēmumam jāsedz visi ražošanas , sadale un pārdošanas izdevumi, un segšanas avots ir tikai viens- preču pārdošana par noteiktām cenām.
Preču ražošanai un realizācijai ir vajadzīgas pastāvīgas un mainīgas izmaksas.
Pastāvīgās izmaksas (FC) ir izmaksas, kas nemainās, mainoties (palielinoties vai samazinoties) produkta ražošanas apjomam vai realizācijai.
Vidējās pastāvīgās izmaksas (AFC) uz produkta vienību aprēķina, dalot pastāvīgo izmaksu summu ar saražoto (realizēto) produkta daudzumu.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register