Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:774722
 
Author:
Evaluation:
Published: 01.06.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  NODAĻA SIA „BORTS” RAKSTUROJUMS    2
2.  NODAĻA UZŅĒMUMA FINANSIĀLĀ STĀVOKĻA NOTEIKŠANA    2
2.1.  NODAĻA UZŅĒMUMA BILANCE    3
2.2.  NODAĻA RENTABILITĀTES RĀDĪTĀJU ANALĪZE    7
2.3.  NODAĻA UZŅĒMUMA MAKSĀTSPĒJA UN LIKVIDITĀTE    8
2.4.  NODAĻA UZŅĒMUMA LIETIŠĶĀS AKTIVITĀTES ANALĪZE    13
2.5.  NODAĻA UZŅĒMUMA FINANSĒJUMS    15
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    18
  BIBLIOGRĀFISKO NORĀŽU SARAKSTS    20
Extract

1. nodaļa SIA „Borts” raksturojums
Uzņēmuma nosaukums: SIA „Borts”
Uzņēmuma juridisks statuss: Sabiedrība ar ierobežotu atbildību
Dibināšanas datums: 2000. gada 12. janvāris
Darbības veids: sporta preču mazumtirdzniecība
SIA „Borts”, kas pārstāv veikalu tīklus Buru sports un BS street un nodarbojas ar sporta preču mazumtirdzniecību. Uzņēmumam kopā ir 6 veikali, no kuriem 5 atrodas Rīgā un 1 Siguldā. Uzņēmums nodarbojas ar plaša spektra sporta inventāra mazumtirdzniecību. Uzņēmums sevi pozicionē kā profesionāla inventāra tirgotājs un savā tirgus segmentā ir viens no līderiem, jo pirmais veikals tika atvērts laikā, kad Latvijas teritorijā vēl nebija daudz līdzīga tipa tirdzniecības uzņēmumu un bija daudz preču zīmolu, kurus Latvijā neviens nepārstāvēja.
Uzņēmums tika dibināts 2000. gadā, kad tika atvērts pirmais veikals Gaujas ielā.
Uzņēmumam ir divi īpašnieki Māris Birzulis un Ivo Ģērmanis, kas arī nosaka un izstrādā uzņēmuma stratēģiju un attīstības plānus.
Uzņēmumā, neskaitot abus vadītājus, vēl darbojas divas grāmatvedes, septiņi brendu menedžeri, četri veikalu vadītāji un vēl 35 darbinieki.
Uz doto mirkli SIA „Borts” ir viens no tirgus līderiem savā nozarē, jo konkrētajā tirgū nav daudz veikalu, kas var piedāvāt sporta preces tik lielā apjomā un daudzveidībā.
Rīgā sīvākais konkurents ir veikalu tīkls „Fans”, ar kuru SIA „Borts” ir ilgstoša un laba sadarbība, notiek savstarpēja vairumtirdzniecība ar ziemas sporta inventāru, kā arī „X sports”.
2. nodaļa Uzņēmuma finansiālā stāvokļa noteikšana
Jebkurā uzņēmējdarbības jomā rezultāti ir atkarīgi no finanšu resursu daudzuma un no to efektīvas izmantošanas. Jebkura uzņēmuma darbībā finansiālo aspektu izvirzīšana pirmajā vietā ir raksturīga tendence visā pasaulē. Līdz ar to būtiski pieaug finanšu analīzes prioritāte un nozīme. Finanšu analīzes galvenais saturs ir kompleksa uzņēmuma finansiālā stāvokļa un to veidojošo faktoru pētīšana nolūkā novērtēt finansiālā riska pakāpi un prognozējamo kapitāla ienesi.
Finansiālā stāvokļa analīzi var iedalīt divās sastāvdaļās – iekšējā un ārējā analīze, kas savstarpēji atšķiras ar analīzes veikšanas mērķi un saturu.
• Iekšējā finanšu analīze ir uzņēmuma kapitāla veidošanas, izvietošanas un izmantošanas izpētes process ar mērķi izzināt finansiālā stāvokļa uzlabošanas, ienesīguma paaugstināšanas un pašu kapitāla palielināšanas rezerves.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register