Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:782103
 
Evaluation:
Published: 20.03.2007.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 8 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Prakses vietas raksturojums    4
2.  Ekonomika    6
2.1  Makroekonomika    6
2.2  Konkurence    6
2.3  Ekonomisko politiku ietekme    7
3.  Mārketings    8
3.1  Kas kompānijā nodarbojas ar mārketingu?    8
3.2  Pakalpojumu raksturojums. Mērķtirgus    8
3.3  Cenu noteikšana un sadales kanālu veidošana    9
3.4.  Pakalpojumu virzība tirgū    10
4.  Uzņēmējdarbības pamati un uzņēmējdarbības likumdošana    11
4.1  Uzņēmējdarbības forma    11
4.2  Statūtos ietvertā informācija    11
4.3.  Uzņēmuma personāls, darba līgumi, strīdi    12
5.  Grāmatvedība    14
6.  Informācijas apstrāde    16
6.1  Uzņēmuma datortehnikas īss raksturojums    16
6.2  Attīstības virzieni. Projekti    17
  Secinājumi    19
  Darba kopsavilkums svešvalodā    21
  Izmantotās literatūras saraksts    23
  Pielikumi    24
Extract

Laikā no 24. oktobra līdz 7. novembrim piedalījos novērošanas praksē AS Hansabankā, Ogres filiālē. Mans galvenais mērķis bija iepazīties ar uzņēmuma darbību. No tā izriet uzdevumi, kurus es izvirzīju, mērķa sasniegšanai:
Izpētīt uzņēmumu vispārīgi
Izpētīt uzņēmuma darbības virzienus
Izpētīt uzņēmuma ekonomisko stāvokli
Raksturot uzņēmuma mārketingu, uzņēmējdarbību, grāmatvedību un informācijas tehnoloģijas.
Apkopot iegūto informāciju
Veicot nepieciešamos uzdevumus, saskāros ar darba vidi, vēroju kā uzņēmums strādā, kāda ir uzņēmuma atmosfēra un darbinieku saskarsme ar klientiem. Centos pielietot dažādus uzdevumu risinājumu paņēmienus, lai konkrētāk un pilnīgāk sasniegtu savu mērķi. Prakses atskaitē esmu apkopojusi informāciju pa nodaļām, sniedzot ziņas par pašu uzņēmumu, tā darbību un atbildēju uz dotiem jautājumiem par ekonomiku, mārketingu, uzņēmējdarbību, grāmatvedību un informācijas apstrādi.
Turpmāk tekstā būs atrodama informācija par pašu Hansabanku (raksturojums), tās ekonomiku (konkurētspēju u.c.), mārketingu (pakalpojumu raksturojums, pārdošanas veicināšana utt.), grāmatvedību (tās nodaļu, programmas u.c.), uzņēmējdarbību (uzņēmējdarbības formu, līgumiem, statūtiem) un informācijas apstrādi (datortehnikas raksturojumu, attīstības virzienus).
AS "Hansabanka" - viena no vadošajām Latvijas komercbankām, ir dibināta 1992. gada 8. maijā kā Vācijas - Latvijas banka. 1999. gadā Hansabanka bija viena no visdinamiskāk augošajām bankām Latvijā un bankas vissvarīgākais sasniegums bija bankas klientu - privātpersonu - skaita pieaugums un klientu noguldījumu straujais pieaugums, kas apliecināja klientu uzticību bankai.
Mūsdienās Hansabanka ir viena no visstraujāk augošajām bankām, kas iezīmējas ar sasniegumiem biznesa tehnoloģiju pilnveidošanas un e-komercijas jomā. Strauji pieaug Hansabankas izsniegto norēķinu karšu apjoms, internetbankas hanza.net, Mobilās bankas un elektronisko norēķinu sistēmas uzņēmumiem Telehansa lietotāju skaits. Svarīga priekšrocība ir iespēja centralizēt noteiktas funkcijas grupas līmenī, tādējādi panākot daudz efektīvāku un, kas nav mazsvarīgi, lētāku servisu.
Hansabanka ir pirmā banka Baltijā, kas īstenoja starptautisko darījumu (maksājumu) ar viedkarti jeb čipkarti. Viedkartes transakcija tika īstenota, pateicoties "VISA International" viedkaršu sertifikācijas apstiprinājumam, kuru saņēma AS "Hansabanka". …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register