Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:785558
 
Evaluation:
Published: 02.09.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 19 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    2
1.1.  Uzņēmuma AS „Parex banka” iekšējās vides raksturojums    4
1.1.1.  Bankas īss apraksts    4
1.1.2.  Bankas vadības un personāla raksturojums    6
1.2.  Uzņēmuma AS „Parex banka” ārējās vides raksturojums    7
1.2.1.  Bankas tiešās ietekmes ārējās vides faktoru analīze    7
1.2.2.  Bankas netiešās ietekmes ārējās vides faktoru analīze    8
1.3.  Komercbanku nozares analīze    10
1.4.  Uzņēmuma AS „Parex banka” konkurences analīze    14
1.4.1.  M.Portera modelis    15
1.4.2.  Boston Consulting Group izaugsmes-tirgus daļas matrica    17
1.4.3.  General Electric modelis    19
1.6.  Uzņēmuma AS „Parex banka” SVID analīze    22
2.  Komercbanku nozares tirgus izpēte un mārketinga iespēju analīze    24
2.1.  Uzņēmuma AS „Parex banka” tirgus izpēte    24
2.1.1.  Pakalpojumu segmentēšana    24
2.1.2.  Mērķtirgus noteikšana    26
2.1.3.  Pakalpojumu pozicionēšana    29
2.3.  Pircēju rīcības analīze    33
2.3.1.  Pircēju rīcības modelis patēriņa tirgū    35
2.3.2.  Pircēju rīcības modelis uzņēmumu tirgū    36
2.4.  Uzņēmuma AS „Parex banka” misija, mērķi un stratēģija    38
2.5.  Uzņēmuma AS „Parex banka” rīcības plāns stratēģijas īstenošanai 1gadam    40
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    44
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARSKSTS    45
Extract


Tirgus ir vieta, kur notiek preču apmaiņa pret citām precēm vai naudu. Ja kāds ražo preces vai sniedz pakalpojumus, tad viņam būtu jāzina kā labāk piedāvāt savu ražojumu tirgū, kā nodrošināt produkta arvien lielāku pārdošanas apjomu, un kā rīkoties, ja sāncensis atņem iekaroto tirgus daļu.
Jebkura uzņēmuma darbības rezultāti un konkurētspēja ir atkarīga no tā, kā tiek pieņemti lēmumi par uzņēmuma turpmāko attīstību. Katrs pareizs lēmums var uzlabot uzņēmuma ekonomisko stabilitāti, bet neizvērtēts vai pārsteidzīgs - to pasliktināt.
Konkurence iekšējā un ārējā tirgū palielinās. Dibinās jauni uzņēmumi kā sēnes pēc lietus: daļa no tiem drīz vien pazūd, nespēdami izturēt spēcīgo konkurenci, citi aug un iekaro stabilu vietu vietējā tirgū. Diemžēl ne visi uzņēmēji un menedžeri zina, cik svarīga nozīme pašreizējos apstākļos cīņā par patērētāju loka paplašināšanu ir mārketinga zināšanām. [, IX]
Mārketinga viena no galvenajām funkcijām ir prognozēt nākotni, nevis nodarboties ar pagātnes kļūdu analīzi. Tajā pašā laikā mārketings nedrīkst atrauties no realitātes un pašreizējās situācijas. Mārketinga uzdevums ir analizēt preces vai pakalpojuma noieta tirgus un pircēja uzvedību tajos. Visi pircēji, neatkarīgi no tā, kas tiek piedāvāts, dalās dažādās mērķa grupās un uz katru šo auditoriju ir kāds mārketinga instruments, kas tās piesaistīšanai kalpos vislabāk. Uzņēmumam svarīgi ir izprast pircēja vajadzības un vēlēšanās. Dažiem patērētājiem ir vajadzības, kuras viņi pilnībā neapzinās; daži šīs vajadzības nevar pilnībā izteikt vai izmanto vārdus, kurus nepieciešams interpretēt. [, 31] …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −8,48 €
Work pack Nr. 1150183
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register