Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:866318
 
Author:
Evaluation:
Published: 02.03.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 14 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.1.  Finanšu tirgus un tā darbība    6
1.2.  Finanšu pakalpojumu mārketings    9
2.  Līzinga jēdziena raksturojums    18
2.1.  Līzinga raksturošana    18
2.2.  Autolīzinga tirgus Latvijā    22
3.  Patērētāju autolīzinga produkta pirkšanas lēmumu ietekmējošie faktori    26
3.1.  Pētījuma bāzes apraksts    26
3.2.  Pētījuma rezultātu grafiskā analīze un komentāri    26
  Secinājumi un priekšlikumi    37
Extract

Mūsdienās lielāku tirgus daļu aizņem finanšu tirgi ar plašu pakalpojumu klāstu. Vissenākais un patērētāju piesaistošs finanšu tirgus dalībnieks ir banka. Daudzās valstīs cilvēki joprojām piesardzīgi uzturas pret fondu, valūtas biržām un apdrošināšanu. Toties tieši ar banku cilvēku dzīve kļuva cieši saistīta arī Latvijā. Ekonomika attīstās un bankas, piedāvājot vairāku kredīta veidus ar dažādām vajadzībām ar izdevīgiem nosacījumiem, veicina šo procesu.
Autors uzskata, ka šā darba tēma ir aktuāla Latvijas patērētāju vidū, kā arī iegūtie rezultāti ievirzīs bankas un līzinga kompanijas uz domām, kā labāk pielāgot savus pakalpojumus patērētāju vajadzībām un kādiem kritērijiem pievērst uzmanību vispirms, balstoties uz klientu pirkšanas faktoriem.
Šajā darbā autoru interesē Latvijas patērētāju rīcība finanšu tirgū, t.sk. vienā no strauji augošajā – autolīzinga tirgū. Tā, kā jebkuru pirkšanas lēmumu iezīmē noteikti stimuli un ietekmējošo faktoru kopums, ir nepieciešams izvērtēt pašus būtiskus, kuri ietekmē cilvēku pirkšanas i. Tādējādi autors izsaka sava darba mērķi –
definēt un izpētīt līzinga ņēmēju rīcību un to ietekmējošus faktorus līzinga tirgū.
Mērķa sasniegšanai tika izvirzīti sekojošie uzdevumi:
1.Izanalizēt, kādu lomu pirkšanas procesā spēlē klientu apkalpošana un produkta pozicionēšana;
2.Konstatēt pirkšanas lēmuma faktorus auto līzingam;
3.Izpētīt, kā pirkšanas faktoru kopums var ietekmēt finanšu tirgus darbību un attīstību nākotne.
Tā, kā faktoru definēšanai un cilvēka uzvedības aprakstīšanai pirkšanas momentā ir nepieciešama patiesa informācija, pētījums tiks bāzēts uz datiem, kuri tiks apkopoti no anketēšanas rezultātiem. Balstoties uz to,
Pētāmais objekts – līzinga ņēmēju rīcība
Pētāmais priekšmets – līzinga ņēmēju rīcību ietekmējošie faktori
Tā, kā atkarībā no ekonomiskās situācijas valstī, dzīves līmeņa vai modes tendences rezultātā, patērētāju uzskati var mainīties, neizslēdzami, ka pārmaiņas skars arī faktorus. Ņemot vērā šo faktu darbā tiks izvirzīta plašāka problēma – Līzinga ņēmēju rīcību ietekmē pirkšanas lēmumu ietekmējošo faktoru kopums.
Pirmā daļa sniedz vispārējo informāciju par finanšu tirgiem, to dalībniekiem, īpatnībām, kā ievirza lēmumu pirkšanas faktoriem no paša patērētāja puses un ārējiem faktoriem. Teorētiskā daļa pietuvina tēmas galvenai būtībai, virzot lasītāju koncentrēties uz būtiskiem aspektiem; apkopo statistiskus rādītājus.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1136781
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register