Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:886287
 
Author:
Evaluation:
Published: 12.04.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Komercbankas vispārējs raksturojums    3
2.  Komercbankas īsa vēsture un pašreizējā vieta tirgū    5
2.1.  Īsi raksturot komercbankas vēsturi    5
2.2.  Raksturot ieņemamo tirgus daļu svarīgāko pakalpojumu piedāvājumā    7
3.  Bankas organizatoriskā struktūra, nodaļu svarīgākās funkcijas    19
3.1.  Iepazīties ar bankas organizatorisko struktūru    19
3.2.  Raksturot nodaļu svarīgākās funkcijas    22
4.  Bankas kapitāla veidošana un struktūra    26
4.1.  Uzrādīt bankas īpašniekus, norādot to rezidenci un kapitāla daļas    26
4.2.  Raksturot bankas kapitāla un rezervju struktūru    27
5.  Līdzekļu piesaistīšanas operācijas bankā    30
5.1.  Noguldījumu operācijas bankā, to veikšanas kārtība    30
5.1.1.  Iepazīties ar fizisko un juridisko personu beztermiņa kontu atvēršanas kārtību un dokumentu noformēšanu, raksturot to    30
5.1.2.  Raksturot termiņa noguldījumu veidus un noguldījumu procentu likmes komercbankā    32
5.1.3.  Parādīt uz viena noguldījumu veida noguldījumu pieņemšanas noformēšanu    40
5.2.  Vērtspapīru emisija (ja banka emitē vērtspapīrus)    41
5.2.1.  Iepazīties ar parādu vērtspapīru emisijas kārtību bankā    41
5.2.2.  Parādīt emisijas prospektu struktūru; pielikt vērtspapīru emisijas prospektu    44
5.3.  Starpbanku kredīti un no Latvijas saņemtie kredīti    48
5.3.1.  Raksturot starpbanku un ar Latvijas Banku slēgšanas kārtību    48
5.3.2.  Raksturot komercbanku aktivitāti darījumos starpbanku tirgū un darījumos ar Latvijas banku    50
6.  Operācijas ar skaidru naudu komercbankā    51
6.1.  Raksturot darījumus ar skaidru naudu bankas kasē un naudas glabātuvē, iepazīties ar inkasācijas pakalpojumiem    51
6.2.  Iepazīties ar skaidras naudas iemaksas un izņemšanas dokumentu noformēšanu, aprakstīt kārtību, aizpildīt attiecīgos dokumentus    52
6.3.  Raksturot darījumus ar bankomātiem    56
7.  Komercbankas pakalpojumu izplatīšanas kanāli    58
7.1.  Iepazīties ar dažādiem komercbankas pakalpojumu izplatīšanas kanāliem iepazīties ar jaunu izplatīšanas kanālu piesaistes principiem komercbankā    58
7.2.  Raksturot attiecīgo izplatīšanas kanālu nozīmību komercbankā    59
Extract

7.Komercbankas pakalpojumu izplatīšanas kanāli
7.1. Iepazīties ar dažādiem komercbankas pakalpojumu izplatīšanas kanāliem iepazīties ar jaunu izplatīšanas kanālu piesaistes principiem komercbankā
Galvenie no Swedbank pakalpojumu izplatīšanas kanāliem ir:
Telefonbanka- Telefonbanka privātpersonām ir attālināto norēķinu veikšanas un informācijas saņemšanas veids, izmantojot tālruni.
Banka Telefonbankas lietotājam piešķir Lietotāja numuru un izsniedz kodu karti vai kodu kalkulatoru ar lietotāja identifikācijas kodiem. Klients var izvelēties identifikācijas līdzekli (kodu karti vai kodu kalkulatoru). Klients, neapmeklējot banku, pa telefonu sazinās ar bankas operatoru un saņem nepieciešamo informāciju vai arī dod rīkojumu maksājumiem no sava konta. Bankas operators pirms katra rīkojuma veikšanas identificē Telefonbankas lietotāju pēc Lietotāja numura, identifikācijas kodiem no kodu kartes vai kodu kalkulatora kodiem.
Internetbanka- internetbanka ir banka Jūsu datorā vai mobilajā telefonā, kas ir pieejama 24 stundas diennaktī jebkurā pasaules vietā. Savā internetbankā Jūs varat sekot līdzi savai naudas plūsmai, apmaksāt rēķinus un veikt citus maksājumus, iegādāties dažādus bankas pakalpojumus, uzdot bankas jautājumus un saņemt atbildes uz tiem u.t.t.
Filiāles- klientu apkalpošanas centri, kas sniedz gan informatīvos pakalpojumus, gan pārējos bankas piedāvātos pakalpojumus
Bankomāti- nodrošina pakalpojumus naudas izņemšanai no konta un naudas iemaksai kontā, kā arī nodrošina citus darījumus (minēti iepriekšējā nodaļā).
Pie jauno izplatīšanas kanālu piesaistīšanas principiem varētu minēt:
Swedbank aplikācija, ko ir iespējams lejupielādēt telefonā, piedāvājot internetbankas funkcijas iPhone. Aplikācijas dizains ir izstrādāts tā, lai Swedbank internetbankas lietošana mobilajā tālrunī ar skārienjūtīgu ekrānu klientiem būtu vēl ērtāka un parocīgāka.
Swedbank atklātā virtuālā filiāle portālā Draugiem.lv, kas ir Eiropā pirmā virtuālā bankas filiāle sociālajos tīklos. Filiāle Draugiem.lv lietotājiem ļauj ātri, ērti un droši tiešsaistē saņemt finanšu konsultācijas par savām naudas lietām pie Swedbank speciālistiem.
Draugiem.lv filiālē Swedbank klienti var saņemt tiešsaistes konsultācijas par ikdienas norēķiniem, uzkrājumiem, aizņēmumiem, apdrošināšanu un citiem finanšu jautājumiem.
Arī sociālie kanāli kā Twitter un Facebook nodrošina informācijas apmaiņu sarp klientiem un banku, kā arī otrādi.
7.2.Raksturot attiecīgo izplatīšanas kanālu nozīmību komercbankā
Attīstās tehnoloģijas, attīstās cilvēce un piedāvātie pakalpojumi, līdz ar to arī Swedbank cenšas būt inovatīva savos risinājumos klientu apkalpošanā, jo „katrs klients ir kāda darbinieka alga”, līdz ar to jācenšas atvieglot klientu dzīve gan ar internetbankas lieošanas ērtumu, kaut vai kāda jautājuma atrisinājumu pat neizejot no mājas- pazvanot uz telefonbanku vai ieejot portālā Draugiem.lv un uzdodot savu jautājumu uz kuru ātri vien tiks iegūta atbilde. Otrkārt, tā ir reklāma, un reklāmas uzņēmumiem (šajā gadījumā Swedbankai) palīdz uzrunāt aizvien jaunus klientus, kas var kļūt par bankas klientu.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register