Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:889007
 
Evaluation:
Published: 01.04.2019.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 19 units
References: Used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Mārketings un tā būtība    4
1.1.  Komercbanku mārketinga pamati    4
1.2.  Komercbanku mārketinga stratēģijas veidi    6
1.3.  Komercbankas reklāmas galvenās funkcijas    9
1.4.  Komercbanku mārketinga būtība    13
1.4.1.  Banku mārketings konkurences vide    13
1.4.2.  Komercbanku mārketings interneta vidē    15
2.  Banku marketinga salīdzinājums konkurences apstākļos    17
2.1.  Komercbanku mājaslapu salīdzinājums    17
2.2.  Komercbanku Facebook salīdzinājums    20
  Secinājumi    23
  Priekšlikumi    24
  Bibliogrāfisko norāžu saraksts    25
Extract

Secinājumi
1. Komunikācijā ar klientiem ir svarīga sabiedriskās domas veidošana un reklāmas pasākumu organizēšana.
2. Starp banku pakalpojumiem konkurence ir nežēlīga.
3. Bankām ir svarīgi attīstīties. Tikai izmantojot mārketinga aktivitātes var tikt pie patērētājiem.
4. Izaicinājums, līderība un spēja aizraut ir tie trīs pamatvaļi, uz kuriem balstās pozīciju nostiprināšana tirgū.
5. Katrai no izvēlētas bankas izmanto tiešo komutācijas metodi klientu piesaistīšanai.
6. Bankas rūpējās par savu reputāciju un dara visu lai darbs tiktu labi organizēts un pievilktu jaunus patērētājus.
7. Lai sekotāju skaits palielinājās bankā vajag strādāt ar Facebook lapām, publicējot pēdējās ziņas, pasākumus un konkursus.
8. Citadele bankai mājaslapa ir visveiksmīgākā. Tā ir vienkārša, ērta, izskats ir labs, pievērš klientu uzmanību un pats galvenais informācija tajā regulāri atjaunojās.
9. Skatoties uz komercbanku pelņu 2017.gadā, var secināt, ka aktivitāte interneta vidē varētu pozitīvi ietekmēt bankas finanšu rādītājus, jo no trijām bankām visaktīvākā bija Swedbank banka un tieši viņai bija vairāku pasākumu skaits.

Priekšlikumi
1. Bankām reklāmā jāiekļauj vairāk saturīgas informācijas, lai sniegt klientam pilnīgāku iespaidu par piedāvāto produktu.
2. Banku mājaslapām jābūt informatīvajiem, bet ne pārspīlētiem.
3. Bankām jāpaplašina tiešās komunikācijas pielietojumu, jo tas sekmē noguldījumu skaita pieaugumu.
4. Komercbankām ir jāpastrādā ar Facebook lapām, lai piesaistītu vairāk klientu.
5. Komercbanku atpazīmības rādīšanā internetlapām vajag piešķirt tik pat lielu nozīmi, kā zīmolam.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register