Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:943417
 
Evaluation:
Published: 01.11.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Extract

9. Secinājumi un priekšlikumi.
1. Unibankas loma Latvijas ekonomikā sniegt Klientiem universālus finansu produktus, nodrošināt augsta līmeņa apkalpošanu.
2. Banka piesaista gan pieprasījuma, gan termiņnoguldījumus, izsniedz īstermiņa un ilgtermiņa kredītus, izpilda vietējos un starptautiskos naudas pārskaitījumus visās nozīmīgākajās valūtās, sniedz inkasācijas pakalpojumus, veic ārvalstu valūtas maiņas darījumus, pērk un pārdod vērtspapīrus, piedāvā tirdzniecības darījumu finansēšanu, klientu aktīvu glabāšanas un brokeru pakalpojumus.
3. Tiek ieviesta informācijas sistēma SYMBOLS, kā rezultātā visas Unibankas filiāles spēs strādāt on-line režīmā un Banka varēs nodrošināt iespēju Klientam ar savu kontu darboties no jebkuras Unibankas filiāles.
4. Savu interešu tirgu Unibanka pamatā ir sadalījusi divās lielās grupās - lielie Korporatīvie Klienti un mazie/vidēji Uzņēmumi un Privātpersonas.
5. Unibankai stabilas pozīcijas Latvijas maksājumu karšu tirgū. Unibanka apkalpo vairāk nekā 30% no Latvijā izsniegtajām kartēm un kopumā gada beigās bija izsniegusi vairāk nekā 205 tūkstošus karšu.
6. 2000.gadā Klientu skaits palielinās par vairāk nekā 151 tūkstoti (75% pieaugums). Klientu skaits bija 352 tūkstoši, no tiem 320 tūkstoši fiziskas personas un 32 tūkstoši juridiskas personas.
7. Unibanka kļūst par pilntiesīgu SEB grupas locekli. SEB savā īpašumā ir ieguvusi 98,2% Unibankas akciju.
8. Kopumā Unibankas sadarbības taktika ar klientiem šobrīd tiek virzīta tā , lai ikdienas tehniskās operācijas pakāpeniski tehnoloģiski vienkāršotu tiktāl, ka ikdienā to veikšanai praktiski nav nepieciešams apmeklēt banku.
9. Atzīstot, ka elektroniskie piegādes kanāli nebūt pilnībā neaizstās klientu ierasto apkalpošanos filiālēs un norēķinu grupās , jo svarīgs ir ne tikai pakalpojums un tā cena bet arī speciālista padoms , laipns vārds un smaids.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register