Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:107244
 
Author:
Evaluation:
Published: 19.02.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Ārēja vide ir nosacījumu kopums aiz kompānijas robežām, kuri praksē iespaido tās panākumus. Sakarā ar to, ka starptautiskais bizness operē pasaules vidē, menedžeriem ir jāapgūt sabiedrisko zinātni, ieskaitot ģeogrāfiju, vēsturi, politoloģiju, jurisprudenci, ekonomiku un antropoloģiju.
Nāciju dažādības, kas ir saistītas ar ģeogrāfiskiem, vēsturiskiem, politiskiem, juridiskiem, ekonomiskiem un antropoloģiskiem nosacījumiem, ietekmē uz to, kā kompānijas vada savu saimniecisko darbību. Līdz ar to tas, cik ļoti nākas pielāgoties, saistīts ar nosacījumu dažādību savā valstī un aiz robežas, kā arī funkcionāli atkarīgs no dažādu ārvalsta vides daudzumu, kurās operē kompānija.
Kompānijas ierīces konkrētas formas pēc atsevišķu biznesa funkciju līniju ir atkarīgas no nosacījumiem, kuros kompānija eksistē.
Var izcelt trīs galvenās vides1 :
• Ekonomiska;
• Politiska;
• Tiesiskā.

Ekonomiskā vide.
Ekonomiskas sistēmas parasti klasificē kā kapitālistiskas, sociālistiskas un jauktas. Tomēr tās var tāpat klasificēt pēc sadalījuma un kontroles metodes pēc resursiem - tirgus ekonomika vai komandu ekonomika , un pēc personīgā tipa - privātīpašums vai sabiedriskais īpašums. Šīs koncepcijas paplašinājums personīgā un kontroles jauktā tipa ieslēgšanas gaitā ļauj radīt taksonomisko sistēmu.
Īpašuma tipam uz ražošanas līdzekļiem ir plašs diapazons - no pilna privātīpašuma pie viena galējā punkta līdz pilnajam sabiedriskajam īpašumam pie citas. Īstenībā galēji punkti faktiski nekur neeksistē. Piemēram, ASV ir labs uzņēmējdarbības piemērs, tomēr valsts pieder dažādi ražošanas līdzekļi un tas aktīvi nodarbojas ar produkta veidošanu tādos ekonomikas sektoros, kā izglītība, militārpersonas nozares, pastu dienests un daži komunāli pakalpojumi.

Tirgus ekonomika
Tirgus ekonomikā liela nozīme ir diviem sociāliem darbiniekiem: indivīds un firma . Indivīdiem ir resursi un tie patērē produkciju, tai laikā kad firmas patērē resursu un ražo produkciju. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,48 €
Work pack Nr. 1138642
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register