Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:107411
 
Author:
Evaluation:
Published: 28.02.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Pētījuma izklāsts    4
  Partizānu mārketinga būtība    4
  Cilvēku psiholoģija – galvenais partizānu mārketinga ierocis.    5
  Patērētāju informācijas maņu uztvere    7
  Bendlera modelis    7
  Iedarbības verbālās metodes    8
  Partizānu mārketinga stratēģijas    10
  Partizānu mārketinga „ieroču” veidi    12
Extract

Partizānu mārketings ( guerrilla marketing) ir viens no mārketinga virzeniem, kur tiek izmantotas reklāmu zemo izmaksu metodes, lai efektīvi veicinātu savu produktu vai pakalpojumu, piesaistīt jaunus klientus un palielināt savu peļņu, neieguldot vai minimāli ieguldot līdzekļus. Tāpēc, partizānu mārketingu sauc arī par „zema budžeta realizāciju”.
Pētījuma mērķis ir, izpētīt partizānu mārketinga būtību un pozīciju klasiskā mārketinga teorijās.
Mērķu sasniegšanai tiek izvirzīti sekojoši uzdevumi :
izpētīt partizāņu marketinga darbības principus;
analizēt informāciju par partizānu mārketinga populārākajām metodēm;
Kā arī izpētīt informāciju par partizānu mārketinga oriģināliem risinājumiem;
Pētījuma objekts: partizānu mārketinga būtībā un pozīcija klasiskā mārketinga izpratnē un mūsdienas sabiedrībā.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register