Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:108975
 
Evaluation:
Published: 18.03.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  KONKRĒTAIS TIRGUS    5
1.2.  Mārketinga iespējas farmācijas nozarē    7
2.  UZŅĒMUMA RAKSTUROJUMS    8
2.1.  AS „Olainfarm” darbības virzieni un produktu klāsts    9
2.2.  Meitas uzņēmumu iegāde    12
2.3.  Organazotoriskā struktūra    15
3.  MISIJA, VĪZIJA, MĒRĶI    17
4.  SVID ANALĪZE    19
5.  KOMPĀNIJAS AKCIJAS    22
6.  UZŅĒMUMA ATTĪSTĪBAS PERSPETĪVAS    24
6.1.  Nākotnes perspektīvas    26
7.  AS „OLAINFAR” PRODUKTU CENA LATVIJĀ    26
8.  EKSPORTS    27
9.  KONKURENTI    29
9.1.  Nozares konkurenti    30
  SECINĀJUMI    32
  PRIEKŠLIKUMI    33
  IZMANTOTĀ LIETERATŪRA    34
Extract

SECINĀJUMI
• AS „Olainfarm” ir viens no lielākajiem gatavo zāļu un farmaceitisko pusproduktu ražotājiem Baltijā. Uzņēmuma darbības pamatprincips ir ražot uzticamus un efektīvus augstākās kvalitātes produktus visai pasaulei. AS „Olainfarm” prioritāte ir videi draudzīga ražošanas procesa organizācija un pastāvīga kompānijas vērtības palielināšana.
• Lai veicinātu savu realizācijas apjomu Latvijas tirgos tiek iegādāti aptieku tīkli, kas veicina mazumtirdzniecības nozari. 2011.gadā tika iegādāti četri aptieku tīkli, kuri nodrošina darbību 28 aptiekās. Arī 2012.gadā tika iegādāti četri aptieku tīkli nopērkot 100% šo aptieku kapitāldaļu. Šī gada februārī tika noslēgts līgums par aizdevumu, kuru plānots izmantot farmācijas mazumtirdzniecības un citu ar farmācijas jomu saistītu uzņēmumu iegādei. Šogad kompānija apsver piecu jaunu aptieku iegāde, līdz ar to “Latvijas Aptieku” tīklā būs jau tuvu 50 aptiekām visā Latvijā.
• Farmaceitiskais uzņēmums veiksmīgi virzās uz stratēģisko plānu īstenošanu, tas investē vidēji 10% no uzņēmuma ieņēmumiem jaunu produktu attīstībā. Tādejādi palielinot savu darbības efektivitāti.
• AS „Olainfarm” ir vērsta arī uz turpmāku attīstību un lielu peļņas iegūšanu, jo jau šā gada pirmajā ceturksnī realizācijas apjoms ir par 4 % lielāks nekā 2012.gada attiecīgajā periodā.
• Uzņēmuma struktūras sadalījums ir sadalīts departamentos, katram departamentam ir savs vadītājs. Šie departamenti struktūrā ir pakārtoti zem valdes darbiniekiem, kuri atbild par finansiālo stāvokli, darbības rezultātiem un naudas plūsmu. Valdes darbību kontrolē padome, kura darbojas akcionāru interesēs. . Vadība vēlas veidot godīgu un konstruktīvu sadarbību ar klientiem – pacientiem, ārstiem, farmaceitiem un sadarbības partneriem.
• Ja akcionāram pieder 1/20 daļa no akcijām, tad tam ir tiesības pieprasīt iekļaut sev interesējošus jautājumus, kuri tiks iekļauti izskatīšanai akcionāru sapulcē.
• Farmācijas kompānija ātri spēj reaģēt ne tikai uz manīgajiem tirgus apstākļiem, bet arī uz katastrofām, ko izraisa sprādziens ražošanas iecirknī. Diennakts laikā tika atsākta ražošana citā cehā, kamēr tika veikta bojātā ceha rekonstrukcija. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register