Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:109716
 
Author:
Evaluation:
Published: 22.11.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  Loģistikas vēsture    4
1.1.  Loģistika vēsturiskā skatījumā    4
1.2.  Loģistikas evolūcija    5
3.  Loģistikas koncepcijas    9
4.  Loģistikas funkcijas    11
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    13
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS    14
Extract

2. LOĢISTIKAS KONCEPCIJAS
Loģistika ir zinātne par materiālo vērtību plūsmu un ar to saistīto informācijas plūsmu vadīšanu noteiktās mikro- un makroekonomikas sistēmas, lai sasniegtu izvirzīto mērķi6.
Loģistikas teorijas un prakses pamatprincipi ir:
- Analītiskais;
- Informācijas;
- Mārketinga;
- Integrētais.
Analītiskā pieeja ir klasiska pieeja loģistikai kā zinātnei, kas nodarbojas ar materiālo vērtību plūsmām un vadīšanu no produktu ražošanas līdz realizācijai. Analītiskās loģistikas pamatā ir stabila teorētiskā bāze, kas pētījumos izmanto materiālo vērtību krājumu vadīšanas un pētījumu ekonomikas kibernētiskās un matemātiskās statistikas metodes un modeļus. Analītiskajai pieejai ir raksturīga samēra sarežģīta ekonomikas matemātiskā modeļa uzbūve, kas atspoguļo loģistikas problēmu specifiku. Turklāt problēmai jābūt precīzi formulētai, bet modelim – realizējamam, ko sasniegt ir samēra grūti, ņemot vērā loģistikas objektu lielos apmērus. Daudziem nelieliem un vidējiem uzņēmumiem, kuri ir ieinteresēti ieviest integrēto loģistikas pieeju, analītiskā pieeja ir neērta un neefektīva.
Informācijas pieeja ir cieši saistīta ar attīstītu datoru tehnoloģiju. Šīs pieejas pamatā ir tas, ka, no vienas puses, var formulēt kopējo materiālo vērtību plūsmas vadīšanas problēmu, bet, no otras puses, - veidot problēmas risināšanas informācijas nodrošinājumu. Šī pieeja koncentrēta uz uzņēmumu menedžmenta funkcijām – plānošanu, materiālo resursu iegādi, ražošanu, gatavo produktu sadali u.c.
Informācijas pieejas teorētiskais pamats ir sistēmpieeja, kuru lieto loģistikas objektu modelēšanā. Šīs pieejas pamatstratēģija ir biznesa uzdevumu risināšana ar datoru palīdzību. Tajā pašā laikā loģistikas sistēmām, būvētām uz informācijas izmantošanas pieejas principiem, trūkst elastīguma un dinamikas, kas nepieciešama tirgus ekonomikai.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register