Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:127760
 
Author:
Evaluation:
Published: 04.04.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 23 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
1.  Latvijas tūrisma nozares stāvoklis    6
1.2.  Tūrisma nozares ietekme uz Latvijas valsts ekonomiku    8
1.3.  Kompleksā tūrisma pakalpojuma piedāvājums    10
1.4.  Tūrisma operatori un tūrisma aģentūras    11
1.4.1.  TŪRISMA AĢENTŪRAS FUNKCIJAS UN DARBA ĪPATNĪBAS    11
1.4.2.  CEĻOJUMU KONSULTANTA DARBA SPECIFIKA UN POSMI    13
1.5.  Tūrisma aģentūras „ABC” uzņēmējdarbības problēma    16
2.  Mārketinga plānošana uzņēmumā    18
2.1.  Konkurentu analīze    19
2.2.  Uzņēmuma stipro un vājo pušu novērtējums    21
2.3.  SVID matrica    23
2.4.  Primārās mārketinga stratēģijas    24
2.5.  Sekundārās mārketinga stratēģijas    26
2.6.  Mārketinga komunikāciju mērķi    27
3.  Biznesa plāns    31
3.1.  Vispārēja informācija par uzņēmumu    31
3.2.  Uzņēmuma vadības struktūra    31
3.3.  Riski un to samazināšanas pasākumi    32
3.4.  Subaģentu sistēmas apraksts    33
3.5.  Hays Travel subaģentu sistēma    33
3.5.1.  SADARBĪBA UN PEĻŅA    34
3.5.2.  SUBAĢENTU REKRUTĒŠANA    35
3.5.3.  SUBAĢENTU APMĀCĪBA    35
3.5.4.  IT ATBALSTS UN TEHNOLOĢIJAS    36
3.6.  Ceļojumu biroja „ABC” subaģentu sistēma    36
3.6.1.  APMĀCĪBAS UN ATBALSTA CENTRS    38
3.6.2.  DARBA ATTIECĪBU LIKUMISKĀ PUSE    39
3.6.2.1.  Iemaksu veikšanas kārtība un termiņi    39
3.6.2.2.  Ziņojums par obligātajām iemaksām    41
3.6.3.  SUBAĢENTU DARBA SAMAKSA    41
3.7.4.  SUBAĢENTU APMĀCĪBA    42
3.6.5.  MĀRKETINGA PROGRAMMA JAUNU SUBAĢENTU PIESAISTEI    43
3.7.  Uzņēmumam nepieciešamais personāls    44
3.8.  Uzņēmuma inventārs    44
3.9.  Apmācības un Atbalsta centra vadītāja algas aprēķins    44
3.10.  Uzņēmuma pamatlīdzekļu nolietojums    45
3.11.  Uzņēmuma izdevumi    46
3.12.  Izmaksas subaģentu sistēmas izveidei    47
4.  Finanšu analīze    48
4.1.  Nodokļu pārskats subaģentu sistēmā    48
4.2.  Plānotie ieņēmumi no subaģentu sistēmas    48
4.3.  Plānotie izdevumi saistībā ar subaģentu sistēmu    50
4.4.  Naudas plūsma subaģentu sistēmai    51
4.5.  Subaģentu sistēmas ekonomiskais modelis    53
4.6.  Peļņas vai zaudējumu aprēķins subaģentu sistēmai    55
4.7.  Plānotā beigu bilance subaģentu sistēmai    56
4.8.  Finanšu analīzes rādītāji subaģentu sistēmai    56
  Secinājumi    59
  Priekšlikumi    59
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    61
Extract

Ceļošana ir kļuvusi par cilvēku dzīves veida neatņemamu sastāvdaļu. Ikviens ir
devies kādā tuvākā vai tālākā ceļojumā, nemaz nenojaušot, ka izmanto tūrisma infrastruktūru.
Lai ceļojums būtu pēc iespējas kvalitatīvāks un patīkamāks, ir nepieciešams
sakārtot tūrisma nozares infrastruktūru. Tas atvieglo daudzus jautājumus ceļotājiem, kā
arī veicina ceļojuma galamērķa, kā tūrisma objekta, intereses pieaugumu. Savukārt šī
interese, izraisa valsts ieņēmumu pieaugumu, jo tūristi tādējādi tērē savu naudu un veicina galamērķa valsts ekonomikas attīstību.
Tikpat svarīga ir arī ceļojuma galamērķa vēsturiskā puse un citi tūrisma intereses
objekti.
Tūrisma nozares darbība nav iedomājama bez uzņēmumiem, kas nodrošina apmešanās izklaides, veselības uzlabošanas un ēdināšanas pakalpojumus. Tautsaimniecības spēks arī turpmāk būs atkarīgs no uzņēmējdarbības sektora dinamisma - no tā, kā tas spēs reaģēt uz radušām iespējām, kā spēs restrukturizēt un
pielāgot savu darbību tirgus prasībām un struktūrai. Mainoties videi ir nepieciešams domāt par konkurētspējīgu uzņēmumu veidošanas un efektīvas saimniekošanas pamatprincipiem.
Vislabprātāk cilvēki izvēlas doties uz tūrisma aģentūrām un iegādāties kompleksos tūrisma pakalpojumus, kas ir skaidrojams ar to, ka šis pakalpojums apvieno sevī vairākus pakalpojumus.
Mūsdienu ekonomiskā situācija ir vērtējama kā ļoti slikta. Daudzi cilvēki zaudē
darbu, pirktspēja samazinās, uzņēmumi cieš zaudējumus vai bankrotē. Tieši tāpēc šajā
laikā ir jāmeklē jaunas dzīvotspējīgas idejas, lai saglābtu un optimizētu biznesu, ne tikai
tūrisma, bet arī citās nozarēs. Apskatot citvalstu pieredzi tūrisma nozarē, autors secina, ka dotajā situācijā var veidot jaunu subaģentu sistēmu tūrisma aģentūrai „ABC”, nemaz būtiski nepalielinot uzņēmuma izmaksas. Idejas pamatā ir ņemta Lielbritānijas pieredze, kas sevi ir
pierādījusi jau vairāku gadu garumā. Šī subaģentu sistēma atšķiras no citām ar to, ka
aģents ir tūrisma aģentūras darbinieks un veic savu ceļojumu konsultanta darbu no savām mājām un sev vispiemērotākajā laikā.
Autors uzskata, ka liela nozīme subaģentu sistēmas projekta izstrādē ir tam, ka
tas nes daudzpusēju labumu:
Tiek radītas jaunas darba vietas;
Ieguldot nelielus līdzekļus subaģentu sistēmas izveidē, var iegūt lielāku
peļņu uzņēmumam;
Veidojot subaģentu sistēmu tiek paplašināts klientu loks un iekarota
lielāka tirgus daļa.
Uz doto brīdi nav zināms par līdzvērtīgas subaģentu sistēmas eksistenci Latvijas
tūrisma nozarē, tāpēc šīs sistēmas izveidi var uzskatīt par inovāciju.
Problēma - kā palielināt kompleksā tūrisma pakalpojuma realizāciju vietējā
tirgū, būtiski nepalielinot izmaksas tūrisma aģentūrā „ABC”.
Bakalaura darba mērķis – izveidot projektu tūrisma aģentūras „ABC” subaģentu sistēmai.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register