Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:130107
 
Author:
Evaluation:
Published: 16.01.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  ANALĪTSIKĀ SADAĻA    4
1.1.  A/S „Balticom” darbības raksturojums    4
2.  TEHNOLOĢISKAIS APRAKSTS    5
2.1.  A/S „Balticom” pakalpojumu raksturojums    5
2.2.  A/S „Balticom” biznesa dinamikas īss raksturojums    7
2.3.  A/S „Balticom” uzņēmuma pienākumi un pakalpojumu apmaksāšanas kārtība    8
3.  PROJEKTA SADAĻA    8
3.1.  Organizatoriskā struktūra    8
3.2.  Darba samaksas un darbinieku struktūra    9
3.3.  Darbinieku un darba devēja pienākumi    11
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    12
  BIBLIOGRĀFSKAIS SARAKSTS    13
Extract

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Izstrādājot ieskaites darbu darba vadīšanā, darba autors ir nonācis pie sekojošiem secinājumiem:
Uzņēmumam ir svarīgs jebkurš klients, svarīgas ir viņu vēlmes, cenšas uzturēt neformālas attiecības, cenšas nākt pretī, piemēram, tiek dotas atlaides, kas parāda klientu skaita pieaugumu.
Uzņēmuma reputācijas nepārtraukti aug, jo nepārtraukti aug pakalpojumu kvalitāte, apvienojas augstā kvalitāte ar zemām cenām, nodrošināts liels ātrums un laika neierobežošana, kā arī tiek sniegti papildus pakalpojumi.
Pastāv daudz sazināšanās iespēju, ja ir radušās problēmas, kas ir ļoti ērti. Kā arī pastāv vairāki varianti pakalpojumu apmaksāšanai.
Pieslēgšanās process ir ļoti ērts, pasūtītājam nekas nav jādara, pieslēgšana notiek ērtajā klientam laikā, darbs aizņēm līdz 2 stundām maksimāli un meistars ievada visus nepieciešamos uzstatījumus klienta datorā.
Tiek nodarbināts liels darbinieku skaits – līdz 105 darbiniekiem – kas padara darbu ātru, ērtu, un vienlaicīgi var tikt apkaloti daudzi klienti.
Uzņēmuma galvenā stratēģija ir apmierināt klientu vajadzības, balstoties uz komandas darbu, labāko pakalpojumu klāstu un izcilu apkalpošanu, kas liek uzņēmumam atšķirties no citām kompānijām
Uzņēmumā ir līnijveida organizatoriskā struktūra, kas nodrošina stingras kontroles iespējas un pārskatāmu pārvaldes sistēmu;
Darbinieki apzinās savus pienākumus, vadoties pēc klasifikatora koda un tam atbilstošiem veicamajiem darba pienākumiem;
Darbiniekus sociālā ziņā aizsargā laicīgas un regulāras visu obligāto sociālo apdrošināšanas iemaksu nomaksa
Darbinieki tiek apmācīti un tiek sniegta ugunsdrošības instruktāža, un izveidots plāns, kā efektīvāk un pēc iespējas ātrāk veikt evakuāciju;

Balstoties uz izdarītajiem secinājumiem, darba autors ir izvirzījis sekojošus priekšlikumus:
1. Lai uzņēmums turpinātu veiksmīgi attīsties, jāturpina sadarbība ar dažādiem sadarbības partneriem, kas nodrošina daudzveidīgu piedāvājumu klientiem ar dažādām vēlmēm un dažādiem ienākumiem;
2. Liela daļa uzņēmuma veiksmes ir atkarīga no darbinieku kolektīva, tādēļ jāveido un jāatlasa tikai pašu profesionālāko un kvalificētāko darbinieku kolektīvu, kas būtu spējīgs konkurēt mūsdienu tirgū;
3. Lai sniegtu vēl lielāku drošību un aizsardzību darbiniekiem, uzņēmuma vadībai vajadzētu saviem darbiniekiem apmaksāt kādu no veselības un apdrošināšanas polisēm.

Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,48 €
Work pack Nr. 1248339
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register