Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:132320
 
Author:
Evaluation:
Published: 21.05.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 20 units
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Annotation    3
  Ievads    4
1.  Inovācijas jēdziens un vēsture    8
1.1.  Inovācijas jēdziena apraksts    8
1.2.  Inovācijas vēstures apraksts    11
2.  Inovācijas ietekme uz ekonomiku    17
3.  Inovācijas attīstība Latvijā    19
3.1.  Latvijas problēmas saistībā ar inovācijām    19
3.2.  Plānotās darbības Latvijā inovāciju veicināšana    20
4.  Atbalsts inovācijas attīstīšanai uzņēmumā    23
5.  Inovatīvo uzņēmumu priekšrocības    25
6.  Kavēkļi, kas uzņēmumam neļauj kļūt inovatīvam    27
7.  Valsts atbalsts inovatīvo uzņēmumu radīšanai    28
8.  Inovācijas Latvijas uzņēmumos    31
8.1.  AS „Valmieras piens”    32
8.2.  AS „Valmieras stikla šķiedra”    38
  Secinājumi    45
  Priekšlikumi    47
  Izmantotās literatūras avoti    48
Extract

Secinājumi
• Inovācija ir process, kurā jaunas zinātniskās, tehniskās, sociālās, kultūras vai citas jomas idejas, izstrādnes un tehnoloģijas tiek īstenotas tirgū pieprasītā un konkurētspējīgā produktā vai pakalpojumā. Inovācijas galarezultāts ir jaunievedumi, produktu un procesu kvalitātes un efektivitātes uzlabojumi, kā arī jaunievedumi darba organizācijā un jaunu piegādātāju un patērētāju attiecību.
• Inovācijas attīstības galvenās problēmas Latvijā ir: sistemātiskās pieejas trūkums, salīdzinoši zems finansējums, vājas saites starp pētnieciskām laboratorijām un rūpniecību, jaunu zinātnieku trūkums utt.
• Uzņēmumam būt inovatīvam nozīme būt konkurētspējīgam vietējā vai pasaules tirgū, ražojot produktus vai sniedzot pakalpojumus ar augstu pievienoto vērtību. Atbalstīt inovāciju un veicināt sabiedrības inovatīvo darbību ir valdības uzdevums un pienākums, ja tā balsta savas valsts ekonomisko attīstību uz jaunu produktu izstrādi un ražošanu, ātri realizējot jaunas idejas, tehniskos un komerciālos panākumus pasaules tirgū un radot jaunas darba vietas augsti kvalificētam darbaspēkam.
• Uzņēmums, kas atsakās no inovācijām, būs nolemts ļoti lēnai izaugsmei vai arī bankrotam. Tikai uzņēmums, kas gatavs veikt inovatīvas pārmaiņas uzņēmumā spēs palikt konkurētspējīgs mūsdienu konkurences tirgū.
• Uzņēmums savā darbībā izvēlas līdera pozīciju nostiprināšanu tirgū, jo pēc pieejamajiem datiem AS „Valmieras piens” ir otrais lielākais uzņēmums piena pārstrādes rūpniecībā.
• Uzņēmumā AS „Valmieras piens” ir izstrādāta uzņēmuma misija, vīzija un mērķi un stratēģiskie mērķi – uzņēmuma taktiskie mērķi un uzņēmuma operatīvie mērķi. Tā dod iespējas palielināt tirgus daļu pretējā gadījumā ieguvēji būs konkurenti.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register