Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:133778
 
Evaluation:
Published: 10.05.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads   
  Mārketinga pētījuma posmi   
1.  Pētījuma problēmas definējums   
2.  Mērķis   
3.  Pētījuma uzdevumi   
4.  Pētījuma objekts   
5.  Hipotēze   
7.  Pēījuma metodoloģija   
  Anketēšanas rezultāti   
  Eksperta viedoklis   
  Anketēšanas procesa analīze   
Extract

Ievads
10-20 gadus atpakaļ vairākums cilvēku, kuri apmeklēja sporta nodarbības darīja to, lai uzlabotu savu veselības stāvokli, vai pēc ārsta noradījuma .
Bet pašlaik situācija krasi mainījusies, sporta klubus apmeklē:
1. Sociālā un ekonomiskā statusa demonstrācijai
2. Prestiža dēļ (pašlaik ir ļoti populāri dzīvot veselīgi – pareizs uzturs, tvirkts ķermenis u.c.)
Kas savukārt veicināja arvien jaunu sporta klubu parādīšanos (jo potenciālo klientu skaits ātri pieauga) , un tā rezultātā konkurence šajā tirgus segmentā ļoti ātri pieauga. Uzņēmumi sāka vairāk pievērst uzmanības potenciālo un pašreizējo klientu vajadzībām un vēlmēm, kā arī sāka piedāvāt papildus pakalpojums tādus kā, solārijs , baseins, fitobārs un daudz ko cita., lai nepazaudētu savus klientus un piesaistītu jaunus.
Lielākā daļa potenciālo un pašreizējo sporta kluba klienti ir – studenti. Un tā ir tāda nodarbināto cilvēku grupa, kas ir visvairāk ievainojama krīzes laikā. (Studenti pirmie zaudē darbu, jo strādā tikai uz pusslodzi, darba devējiem nav izdevīgi tos uzturēt).
Pēc mūsu uzskatiem, pašlaik, ļoti daudzi studenti sāka mazāk tērēt naudas uz tāda veida vajadzībām kā sporta kluba nodarbības. Tas skaidrojams ar to, ka šis pakalpojums neattiecas uz tiem, bez kuriem cilvēks nevar iztikt, piemēram: fizioloģiskās vajadzības - ēdiens, apģērbs (Maslova piramīda). Cilvēki sāk taupīt naudu atsakoties no liekiem tēriņiem (sporta nodarbības).
Pats par sevi saprotams, ka ne uz visiem studentiem vienādi ietekmē krīzes situācija, un tas nozīmē, ka vienveidīgas atbildes uz izvirzīto jautājumu nav iespējamas. Lai atrisinātu šo problēmu uzņēmums nolēma veikt mārketinga pētījumu, kurš palīdzēs mums noskaidrot situāciju, tās iemeslus un iespējamās sekas (kā pielāgot sporta kluba cenas, kvalitāti u.c. , lai nepazaudētu pašreizējos klientus un piesaistīt gan esošos, gan arī potenciālos).
Pirmajā mārketinga pētījuma posmā tiks formulēti : problēmas definējums, mērķi, uzdevumi, objekts.
Otrajā posmā iekļauj sevī hipotēzes formulējumu un pētījuma metožu izvēli, ka arī informācija avoti .
Trešajā posmā veikta informācijas apstrāde un analīze. Pēdējā posmā apkopoti rezultāti par veikto aptauju. Kā arī secinājumi un autora priekšlikumi problēmas risināšanai.

Mārketinga pētījuma posmi
1.Pētījuma problēmas definējums
Vai pašreizējā situācija valstī (ekonomiskā krīze) ietekmējusi sporta klubu nodarbību apmeklētību studentu vidū?

2.Mērķis
Noskaidrot vai krīzes situācija ietekmē sporta nodarbību apmeklētību studentu vidū?

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register