Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:138961
 
Evaluation:
Published: 15.01.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 11 units
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    5
1.  Produkcijas virzīšana tirgū    7
1.1.  Mārketinga loma tirgus izpētē    7
1.2.  Mārketinga komunikāciju veidošanas metodes    9
1.2.1.  Reklāmas plānošanas vispārējie aspekti    9
1.2.2.  Sabiedriskās saskares veidošana un ietekmēšana    12
1.2.3.  Pārdošanas veicināšanas paņēmieni    14
1.2.4.  Tiešās komunikācijas koncepcija    15
1.3.  Mārketinga pasākumu komplekss    17
1.4.  Mārketinga budžeta plānošana    20
2.  Latvijas sieviešu apģērbu tirgus apskats 2010-2012    23
2.1.  Sieviešu aģērbu tirgus attīstības tendences    23
2.2.  Uzņēmuma SIA VORTEKS darbības raksturojums    26
2.2.1.  Apģērbu ražošanas vēsture un koncepcija    29
2.3.  Sieviešu apģērbu produkcijas mērķauditorijas izpēte    31
3.  Sieviešu apģērbu pārdošanas veicināšanas pasākumu plāns    39
  Secinājumi    48
  Literatūras saraksts    50
  Pielikumi    52
  Lappuse darba vērtējumam    58
Extract

Secinājumi
Atbilstoši šajā bakalaura darbā noteiktajam mērķim un uzdevumiem, kā arī pamatojoties uz veiktajiem pētījumiem un aprēķiniem var izdarīt sekojošus secinājumus:
1. Līdz ar vajadzībām pēc pārtikas un mājokļa arī apģērbu var uzskatīt par vienu no cilvēka pamatvajadzībām.
2. Saskaņā ar Centrālās statistikas pārvaldes datiem, 2011.gadā vairāk nekā pusi tekstila nozares apgrozījuma veidoja apģērbu ražošanas sektors – 57.4%.
3. Pēdējo gadu garumā apģērbu ražošanas rādītājiem piemīt augšupejoša tendence, turklāt pašlaik apģērbu ražošanas apjomu dinamika paliek stabili augoša.
4. Latvijas apģērbu tirgus pašlaik ir piesātināts, un konkurences cīņa pēdējos gados kļuva asāka. Par to, liecina Latvijas Uzņēmumu reģistra dati, atklājot informāciju par jaunu apģērbu ražošanas uzņēmumu dibināšanu.
5. Sekojot uzņēmuma darbības mērķim, uzņēmums VORTEKS balstās uz pieredzi modes mazumtirdzniecībā un kvalificētu darbaspēku, garantē saviem klientiem un sadarbības partneriem pilnvērtīgu servisu un modes tendencēm atbilstošu piedāvājumu.
6. Neskatoties uz uzņēmuma VORTEKS 2009 un 2010.g. zaudējumiem ir redzams, ka 2011.gadā peļņas rādītājs sāk palielināties salīdzinājumā ar 2010.gadu, līdz ar to sasniedzot peļņu 1280 latu apmērā. Līdzās peļņai ir novērojama uzņēmuma apgrozījuma pieaugums.
7. Klientu aptaujas rezultāti liecina, ka sieviešu apģērbu veikalu Koshakova vislabprātāk apmeklē jaunas sievietes vecumā no 25 līdz 34 gadiem, kuras piekopj darbīgi lietišķo dzīvesveidu, strādā valsts vai privātajā sektorā un ikdienā dod priekšroku lietišķajam, formālajam apģērbu stilam.
8. Klientu aptaujas rezultāti rada, ka šobrīd veikala Koshakova apmeklētāji lielākoties ir apmierināti ar tas darbību pēc vairākiem parametriem un vērtē tos pozitīvi.
9. Kritēriji pēc kuriem veikala Koshakova klienti izvēlas vēlamo apģērbu ir ļoti atšķirīgi, ka arī tie ir atšķirīgi novērtēti.

Pamatojoties uz veiktajiem mārketinga pētījumiem un datu analīzēm, tika izstrādāti šādi priekšlikumi:
1. Turpmāk attīstoties uzņēmumam VORTEKS ir jāizvērtē tas darbības plāns un ar mērķi saglabāt un paplašināt pircēju skaitu jānodrošina klientiem vēlamās produkcijas pieejamība. Ar nolūku uzzināt veikala klientu vēlmes un gaumes izvēloties apģērbu un veidojot garderobi, darba autore ieteiktu kompetenti izstrādāt jaunu anketu, kas ietvertu sevī klientu gaumes raksturojušus jautājumus.
2. Uzņēmumam VORTEKS nav vērts sekot katra pircēja vēlmēm un gaumēm, bet ir nozīmīgi izvērtēt situācijas rādītājus un izstrādāt atbilstošu plānu turpmākai attīstībai. Tā, ir jāveido piedāvāto apģērbu klāsts saskaņā ar pircēju vēlmēm – vispirms, uzņēmumam ir jāpievērš uzmanība tam, lai apģērbu ražošanas tiktu izmantotas tikai augsti kvalitatīvas izejvielas, kā arī gatavie apģērbi būtu papildināti ar aksesuāriem, jo kā rada pētījuma rezultāti, tiem ir liela nozīme apģērbu izvēlē.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register