Term Papers
Business and Law
Economics
Reklāmas kampaņu ietekme uz "Tele2" pakalpojumu virzību t...-
Reklāmas kampaņu ietekme uz "Tele2" pakalpojumu virzību tirgū
Nr. | Chapter | Page. |
Anotācija | 4 | |
Annotation | 6 | |
Ievads | 7 | |
1. | Reklāma kampaņas kā viens no veidiem pakalpojumu virzībai tirgū | 9 |
1.1. | Reklāmas teorētiskie aspekti | 9 |
1.2. | Reklāmas attīstības vēsture | 15 |
1.3. | Reklāmas kampaņu plānošana | 18 |
1.4. | Reklāmas veidi un to izplatīšanas līdzekļu izvēle, veicot reklāmas kampaņas | 24 |
Reklāma laikrakstos | 26 | |
Reklāma žurnālos | 26 | |
Reklāma radio | 27 | |
Intensitātes pakāpe informācijas līdzekļos | 31 | |
1.5. | Reklāmas kampaņu ietekmes veidi un to efektivitātes novērtējuma paņēmieni | 31 |
2. | Latvijas reklāmas tirgus un Tele2 kā viena no lielākajiem reklāmdevējiem pozīcijas Latvijas telekomunikāciju pakalpojumu tirgū | 33 |
2.1. | Tele2 sniegto pakalpojumu attīstība un konkurētspēja telekomunikāciju pakalpojumu tirgū Latvijā | 38 |
2.2. | Reklāmas kampaņas Tele2 pakalpojumiem Latvijā | 41 |
3. | Reklāmas kampaņu ietekme uz Tele2 pakalpojumu virzību tirgū | 49 |
3.1. | Reklāmas kampaņas Tele2 pakalpojumiem efektivitātes izvērtējums | 49 |
3.2. | Reklāmas kampaņu ietekme uz Tele2 pakalpojumu virzību Latvijas telekomunikāciju tirgū | 50 |
3.3. | Tele2 sniegto pakalpojumu reklāmas kampaņu attīstības iespējas Latvijas reklāmas tirgū | 60 |
Secinājumi un priekšlikumi | 63 | |
Izmantotās informācijas avotu saraksts | 67 |
Viens no galvenajiem uzdevumiem, kas uzņēmumam būtu jāveic, lai nodrošinātu priekšnoteikumus veiksmīgai darbībai, ir aktīva iedarbošanās uz patērētāju pieprasījuma veidošanos, tādējādi arī uz sava sniegtās preces vai pakalpojuma virzību tirgū. Par līdzekli šādai darbībai kalpo reklāma, kas Latvijā ir visplašāk pielietotā noieta veicināšanas metode. Par cik Latvijā ir salīdzinoši plašs un daudzveidīgs telekomunikāciju pakalpojumu klāsts, kas nepārtraukti mainās un tiek papildināts ar jauniem pakalpojumiem, tad arī Tele2 ar reklāmas palīdzību var savlaicīgi informēt pircējus gan par mazpazīstamām un jaunām pakalpojumiem, gan arī atgādināt par jau esošajām un visvairāk pieprasītajiem pakalpojumiem. Reklāma arvien vairāk ienāk katra cilvēka dzīvē, jo ne televīzija, ne radio vai žurnāli vairs nav iedomājami bez reklāmas, jo tā ir kļuvusi par masu mediju galveno ieņēmumu avotu. Reklāmas sfēra ir vislabākais veids masveida auditorijas sasniegšanā. Jo efektīvāka un patērētājiem saistošāka būs reklāmas kampaņa, jo reklāmdevējiem būs iespēja iekarot lielāku reklāmas tirgus daļu.
Darba mērķa izpildei izvirzīti sekojoši uzdevumi:
1. Izpētīt reklāmas teorētiskos aspektus;
2. Izpētīt reklāmas veidus un to izplatīšanas līdzekļus;
3. Izpētīt reklāmas kampaņas ietekmes veidus un tās efektivitātes novērtēšanas paņēmienus;
4. Izpētīt Latvijas reklāmas tirgu un Tele2 kā viena no lielākajiem reklāmdevējiem pozīcijas tajā;
5. Izpētīt Tele2 attīstību un konkurētspēju Latvijas telekomunikāciju pakalpojumu tirgū;
6. Izvērtēt Tele2 pakalpojumu reklāmas kampaņu efektivitāti;
7. Konstatēt reklāmas kampaņu ietekmi uz Tele2 pakalpojumu virzību Latvijas telekomunikāciju tirgū, to pozitīvos un negatīvos aspektus;
8. Izstrādāt secinājumus par reklāmas kampaņu ietekmi uz Tele2 pakalpojumu virzību Latvijas telekomunikāciju pakalpojumu tirgū, kā arī piedāvāt risinājumus reklāmas kampaņu attīstībai Latvijas reklāmas tirgū.
…
Darbs Ekonomika, reklāma. Novērtēts ar atzīmi 9. Pielikumā anketa un aptaujas dati. Pētījuma objekts: Reklāmas kampaņas kā instruments pakalpojumu virzībai tirgū Pētījuma priekšmets: Reklāmas kampaņu ietekme uz Tele2 pakalpojumu virzību Latvijas telekomunikāciju pakalpojumu tirgū Bakalaura darba mērķis: Pamatojoties uz teorētiskām atziņām, izpētīt un konstatēt reklāmas kampaņu ietekmi uz Tele2 pakalpojumu virzību Latvijas telekomunikāciju pakalpojumu tirgū Pētījuma bāze: Pētījums par reklāmas kampaņu ietekme uz Tele2 pakalpojumu virzību Latvijas tirgū veikts par laika posmu no 2005. – 2009.gadam.
- Reklāmas kampaņu ietekme uz "Tele2" pakalpojumu virzību tirgū
- Reklāmas organizēšana uzņēmējdarbībā
- Reklāmas veidošanas īpatnības uzņēmumā AS "Laima"
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Reklāmas veidošanas īpatnības uzņēmumā AS "Laima"
Term Papers for university67
Evaluated! -
Reklāmas organizēšana uzņēmējdarbībā
Term Papers for university90
Evaluated! -
"Wrigley Scandinavia AB" mērķi un reklāmas loma to sasniegšanā
Term Papers for university71
Evaluated! -
Reklāmas pasākumu organizēšana uzņēmumā mūsdienu konkurences apstākļos
Term Papers for university66
Evaluated! -
Reklāmas loma klientu piesaistīšanā t/c "Alfā"
Term Papers for university84
Evaluated!