Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:140271
 
Author:
Evaluation:
Published: 23.04.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 59 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    4
  Annotation    6
  Ievads    7
1.  Reklāma kampaņas kā viens no veidiem pakalpojumu virzībai tirgū    9
1.1.  Reklāmas teorētiskie aspekti    9
1.2.  Reklāmas attīstības vēsture    15
1.3.  Reklāmas kampaņu plānošana    18
1.4.  Reklāmas veidi un to izplatīšanas līdzekļu izvēle, veicot reklāmas kampaņas    24
  Reklāma laikrakstos    26
  Reklāma žurnālos    26
  Reklāma radio    27
  Intensitātes pakāpe informācijas līdzekļos    31
1.5.  Reklāmas kampaņu ietekmes veidi un to efektivitātes novērtējuma paņēmieni    31
2.  Latvijas reklāmas tirgus un Tele2 kā viena no lielākajiem reklāmdevējiem pozīcijas Latvijas telekomunikāciju pakalpojumu tirgū    33
2.1.  Tele2 sniegto pakalpojumu attīstība un konkurētspēja telekomunikāciju pakalpojumu tirgū Latvijā    38
2.2.  Reklāmas kampaņas Tele2 pakalpojumiem Latvijā    41
3.  Reklāmas kampaņu ietekme uz Tele2 pakalpojumu virzību tirgū    49
3.1.  Reklāmas kampaņas Tele2 pakalpojumiem efektivitātes izvērtējums    49
3.2.  Reklāmas kampaņu ietekme uz Tele2 pakalpojumu virzību Latvijas telekomunikāciju tirgū    50
3.3.  Tele2 sniegto pakalpojumu reklāmas kampaņu attīstības iespējas Latvijas reklāmas tirgū    60
  Secinājumi un priekšlikumi    63
  Izmantotās informācijas avotu saraksts    67
Extract

Viens no galvenajiem uzdevumiem, kas uzņēmumam būtu jāveic, lai nodrošinātu priekšnoteikumus veiksmīgai darbībai, ir aktīva iedarbošanās uz patērētāju pieprasījuma veidošanos, tādējādi arī uz sava sniegtās preces vai pakalpojuma virzību tirgū. Par līdzekli šādai darbībai kalpo reklāma, kas Latvijā ir visplašāk pielietotā noieta veicināšanas metode. Par cik Latvijā ir salīdzinoši plašs un daudzveidīgs telekomunikāciju pakalpojumu klāsts, kas nepārtraukti mainās un tiek papildināts ar jauniem pakalpojumiem, tad arī Tele2 ar reklāmas palīdzību var savlaicīgi informēt pircējus gan par mazpazīstamām un jaunām pakalpojumiem, gan arī atgādināt par jau esošajām un visvairāk pieprasītajiem pakalpojumiem. Reklāma arvien vairāk ienāk katra cilvēka dzīvē, jo ne televīzija, ne radio vai žurnāli vairs nav iedomājami bez reklāmas, jo tā ir kļuvusi par masu mediju galveno ieņēmumu avotu. Reklāmas sfēra ir vislabākais veids masveida auditorijas sasniegšanā. Jo efektīvāka un patērētājiem saistošāka būs reklāmas kampaņa, jo reklāmdevējiem būs iespēja iekarot lielāku reklāmas tirgus daļu.
Darba mērķa izpildei izvirzīti sekojoši uzdevumi:
1. Izpētīt reklāmas teorētiskos aspektus;
2. Izpētīt reklāmas veidus un to izplatīšanas līdzekļus;
3. Izpētīt reklāmas kampaņas ietekmes veidus un tās efektivitātes novērtēšanas paņēmienus;
4. Izpētīt Latvijas reklāmas tirgu un Tele2 kā viena no lielākajiem reklāmdevējiem pozīcijas tajā;
5. Izpētīt Tele2 attīstību un konkurētspēju Latvijas telekomunikāciju pakalpojumu tirgū;
6. Izvērtēt Tele2 pakalpojumu reklāmas kampaņu efektivitāti;
7. Konstatēt reklāmas kampaņu ietekmi uz Tele2 pakalpojumu virzību Latvijas telekomunikāciju tirgū, to pozitīvos un negatīvos aspektus;
8. Izstrādāt secinājumus par reklāmas kampaņu ietekmi uz Tele2 pakalpojumu virzību Latvijas telekomunikāciju pakalpojumu tirgū, kā arī piedāvāt risinājumus reklāmas kampaņu attīstībai Latvijas reklāmas tirgū.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −42,96 €
Work pack Nr. 1321016
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register