Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:143642
 
Author:
Evaluation:
Published: 22.02.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 15 units
References: Used
Extract

Laika gaitā uzņēmējdarbības vide ir attīstījusies un pārveidojusies. Vienkāršotās “ražot – pārdot” vai “lēti nopirkt – divreiz dārgāk pārdot” shēmas vairs nedarbojas mūsdienu ekonomiskajos apstākļos, jo ir izaudzis un mainījies gan pats tirgus, gan tā dalībnieki – pircēji un pārdevēji. Tirgus ir piesātināts un konkurence pieaug ar katru mirkli, kas neļauj atslābt un apstāties attīstībā esošajiem tirgus dalībniekiem, bet liek domāt kā vēl varētu piesaistīt patērētāju un pārspēt konkurentu, kas vēl ir nepieciešams, lai prece vai pakalpojums būtu kvalitatīvāks, konkurētspējīgāks, ekonomiskāk saražojams un galu galā arī pelnošāks, jo jebkura attīstība uzņēmējdarbībā notiek virzoties uz peļņas maksimizāciju.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register