Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:145474
 
Author:
Evaluation:
Published: 09.04.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 21 units
References: Not used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Konkurētspējas būtība un nozīme mūsdienu uzņēmumā    5
1.1.  Konkurētspējas veidi un līmeņi    10
1.2.  Konkurētspējas izpētes un veicināšanas metodes uzņēmumā    17
1.3.  Uzņēmuma stratēģiskā pozicionēšanās    25
2.  Uzņēmuma „Beldona” konkurētspējas analīze    27
2.1.  Vispārīgs uzņēmuma raksturojums    27
2.2.  Skaistumkopšanas salonu apskats Balvu pilsētā    30
2.3.  Konkurētspējas izpēte uzņēmumā „Beldona”    36
2.4.  Uzņēmuma „Beldona” finanšu analīze    41
3.  Uzņēmuma „Beldona” konkurētspējas uzlabošanas plāns    47
  Secinājumi    55
  Priekšlikumi    56
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    57
  Pielikumi    58
Extract

Secinājumi
1. Uzņēmuma darbības plānošanai jābalstās uz konkurētspēju novērtējumu, lai noteiktu, cik noturīga ir uzņēmuma vieta nozares konkurentu vidū, un kādi kritēriji liecina par konkurētspēju pārākumu vai atpalicību attiecībā pret galvenajiem konkurentiem.
2. Uzņēmums „Beldona” ir skaistumkopšanas pakalpojumu sniedzējs, kas ietver - frizieru, stilista, solārija, manikīra un pedikīra pakalpojumus. Tā darbības mērķis ir īstenot efektīvu pakalpojumu sniegšanu skaistumkopšanā, nodrošinot uzņēmuma konkurētspēju Balvu pilsētā.
3. Balvu pilsētā pavisam darbojas 9 frizētavas, kas ir uzņēmuma „Beldona” tiešie konkurenti. Uzņēmuma galvenie konkurenti ir salons „Krista” un „Frizētava - salons”, kur sniegto pakalpojumu daudzveidība un to cenas ir līdzvērtīgas salonam „Beldona”.
4. Veicot cenu aptauju starp Balvu pilsētas frizētavām, var secināt, ka salona „Beldona” sniegto friziera pakalpojumu cenas ir augstākas nekā tā konkurentiem, tas pamatojams ar to, ka šajā salonā darbiniekiem ir iegūta „meistaru” kvalifikācija, līdz ar to viņu prasmes ir augstākā līmenī.
5. Analizējot uzņēmuma „Beldona” saimnieciskās darbības finansu rādītājus, var secināt, ka uzņēmuma darbība ir efektīva, rentabla un nes uzņēmumam peļņu.
6. Aptaujātie respondenti uzņēmuma „Beldona” darbību ir novērtējuši augstā līmenī, tas nozīmē, ka salonā strādā profesionāli darbinieki, kā arī tiek piedāvāti kvalitatīvi pakalpojumi un produkti.
7. Uzņēmums „Beldona” savu konkurētspēju paaugstina ar vairākiem līdzekļiem: kvalitāti, klientu vajadzību un vēlmju respektēšanu, kvalificētiem speciālistiem, daudzveidīgu pakalpojumu klāsta piedāvājumu, klientu izplatītu reklāmu.
8. „Beldona” konkurētspējas uzlabošanas plāna mērķis ir piesaistīt jaunus un noturēt esošos klientus, tādējādi paaugstinot konkurētspēju Balvu pilsētā.

Priekšlikumi
1. Lai palielinātu klientu skaitu, uzņēmumam „Beldona” ir nepieciešams vairāk informēt sabiedrību par uzņēmuma piedāvātajiem pakalpojumiem un meistaru profesionalitāti, viens no veidiem ir izveidot uzņēmuma mājaslapu, jo mūsdienās internets ir viens no populārākajiem informācijas ieguves avotiem.
2. Lai uzņēmums „Beldona” varētu piedāvāt saviem klientiem daudzveidīgus, kvalitatīvus pakalpojumus, ir nepieciešams arī turpmāk celt darba kvalifikāciju darbiniekiem, nodrošinot apmācības, kursus, seminārus par jaunākajām modes tendencēm un skaistumkopšanas tehnoloģijām.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register