Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:147319
 
Author:
Evaluation:
Published: 16.06.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Analīzes daļa    4
1.2.  Uzņēmuma raksturojums    4
2.  Uzņēmuma mikrovides analīze    7
2.1.  Piegādātāji    8
2.2.  Starpnieki    8
2.3.  Klienti    10
2.4.  Konkurence    10
2.5.  Kontaktauditorijas    12
3.  Uzņēmuma mikrovides analīze    12
3.1.  Ekonomiskā vide    13
4.  Mani vērojumi prakses laikā    14
5.  Darbs BALSTĀ    17
5.1.  Ikdiena darbā    17
5.2.  Kolektīvs    17
5.3.  Mani darījumi    18
  Secinājumi un priekšlikumi    20
  Izmantotā literatūra    21
Extract

2.Uzņēmuma mikrovides analīze
Mikrovidi veido pats uzņēmums, kā arī objekti un subjekti preču un pakalpojumu tirgū, kuri tieši vai netieši ir saistīti ar uzņēmuma darbību un ietekmē tā darbības rezultātus ( klienti, konkurenti, starpnieki u.tml.). Mikrovides analīzes galvenās sastāvdaļas ir:
1) uzņēmuma (ieceres, projekta) potenciāla analīze;
2) konkurentu darbības analīze;
3) piegādātāju analīze, lai varētu pamatot to izvēli;
4) patēriņa tirgus analīze.
Mikrovides spēkus firmai ir iespēja izvēlēties un tos vadīt. Iekšējo vidi veido šādi elementi:
• Piegādātāji – juridiskas un fiziskas personas, kas nodrošina firmu un tās konkurentus ar materiālajiem resursiem, kas nepieciešami noteiktu preču ražošanai vai pakalpojumu sniegšanai.
• Starpnieki - juridiskas un fiziskas personas, kas palīdz ražotājfirmai virzīt tirgū preci un sadalīt to starp klientiem.
• Klienti – pastāv sešu tipu klientu tirgi, veidojot reklāmu ir svarīgi noteikt kādam tirgum tā tiks adresēta, vai tā būs:
1. Patēriņa – tirgus dalībnieki, kas iegādājas un izmanto preci savām vajadzībām.
2. Industriālais – tirgus dalībnieks, kas iepērk izejvielas, lai veidotu citu produktu.
3. Starpnieku – vairumtirgotāji, mazumtirgotāji.
4. Izmantotāj tirgus – tirgus dalībnieki, kas pērk preci lai pārdotu vai saražotu citu preci. Raksturīgs nekustamo īpašumu nozarei.
5. Starptautiskais – notiek starptautiskā līmenī
6. Lauksaimniecības tirgus – salīdzinoši ļoti neliels un specializēts tirgus tips.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1127191
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register