Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:155963
 
Author:
Evaluation:
Published: 10.10.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Tirgus segmentēšanas un mērķtirgus noteikšanas būtība    5
2.  Tirgus segmentāšanas cēloņi    5
3.  Segmentēšanas kritēriji    6
3.1.  Segmentēšana pēc ģeogrāfiskām pazīmēm    7
3.2.  Segmentēšana pēc psihogrāfiskām pazīmem    7
3.3.  Segmentēšana pēc sociāli ekonomiskajām pazīmēm    8
3.4.  Segmentēšana pēc demogrāfiskajām pazīmēm    8
  Patēriņa tirgus segmentācijas pazīmes un kritēriji    10
4.  Tirgus segmentācijas iezīmes    12
5.  Tirgus segmentācijas process    13
6.  Segmentēšanas efektivitāte    14
  Praktiska nodaļa    15
  Secinājumi    20
  Bibliogrāfiskais saraksts    21
Extract

Secinājumi
I. Segmetācija ir svarīgs etaps tirgus iekarošanā un lielākas peļņas gūšanu. Segmentēšana palīdz saprast kļūdas, kas piemīt kompānijas vādīšanai un palīdz tas vairs nedarīt un gūt labu peļņu.
II. Segmentēšana ļauj samazināt uzņēmumam izmaksas, un terēt naudu ir it īpaši vajadzīga attīstītajās valstīs, kur pircējiem ir daudz izvēles kritēriju un, savukārt, lielākas prasības, kas apgrūtina uzņēmēja uzdevumu apmierināt viņu vajadzības, jo tās kļūst arvien specifiskāk. No pircēju apmierināšanas veidiem pati optimālākais ir ražot „dažus produktus dažiem”.
III. Pievēršanās mazākam tirgus segmentam ļauj izstrādāt tādu uzņēmuma koncepciju, kad produkcija vai pakalpojumi tiek adresēti tikai kādai tirgus daļai.
IV. Ir jābūt ļoti uzmanīgam segmentējot tirgu, jo bieži vien uzņēmēji sastopas ar vairākām kļūdām, tādiem, kad, neizmantojot modernākus segmentēšanas veidus, segmentēšanas procesā apstājās pie paša vienkāršāks. Tas var neļaut segmentēšanai padarīt mārketinga pasākamus efektīvāk, jo segmentēšana var būt veikta nepareizi.
V. Svarīgi, lai segmenti būtu izmērāmie, pieejamie, pietiekami ievērojami un atbilstošie.
VI. galvenais mērķis ir palīdzēt uzņēmumam koncentrēt savus spēkus, lai apmierinātu ļaužu grupu ar līdzīgām vajadzībām.
VII. Segmentācija var palīdzēt uzņēmumiem saprast klientu vajadzības, vēlmes un uzņēmumu izvēli.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register