Secinājumi
I. Segmetācija ir svarīgs etaps tirgus iekarošanā un lielākas peļņas gūšanu. Segmentēšana palīdz saprast kļūdas, kas piemīt kompānijas vādīšanai un palīdz tas vairs nedarīt un gūt labu peļņu.
II. Segmentēšana ļauj samazināt uzņēmumam izmaksas, un terēt naudu ir it īpaši vajadzīga attīstītajās valstīs, kur pircējiem ir daudz izvēles kritēriju un, savukārt, lielākas prasības, kas apgrūtina uzņēmēja uzdevumu apmierināt viņu vajadzības, jo tās kļūst arvien specifiskāk. No pircēju apmierināšanas veidiem pati optimālākais ir ražot „dažus produktus dažiem”.
III. Pievēršanās mazākam tirgus segmentam ļauj izstrādāt tādu uzņēmuma koncepciju, kad produkcija vai pakalpojumi tiek adresēti tikai kādai tirgus daļai.
IV. Ir jābūt ļoti uzmanīgam segmentējot tirgu, jo bieži vien uzņēmēji sastopas ar vairākām kļūdām, tādiem, kad, neizmantojot modernākus segmentēšanas veidus, segmentēšanas procesā apstājās pie paša vienkāršāks. Tas var neļaut segmentēšanai padarīt mārketinga pasākamus efektīvāk, jo segmentēšana var būt veikta nepareizi.
V. Svarīgi, lai segmenti būtu izmērāmie, pieejamie, pietiekami ievērojami un atbilstošie.
VI. galvenais mērķis ir palīdzēt uzņēmumam koncentrēt savus spēkus, lai apmierinātu ļaužu grupu ar līdzīgām vajadzībām.
VII. Segmentācija var palīdzēt uzņēmumiem saprast klientu vajadzības, vēlmes un uzņēmumu izvēli.
…