Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:158501
 
Author:
Evaluation:
Published: 06.06.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Extract

25. MĀRKETINGA AUDITS
Mārketinga audits ir- uzņēmuma pašreizējo mērķu , stratēģijas organizēšanas rezultātu un darbības pārbaude, un tās sākotnējais mērķis ir uzņēmuma priekšrocības un trūkumi, lai nākotnē uzņēmuma vadība varētu veikt uzlabojumus.
- Auditā tiek izvērtēts cik efektīvi uzņēmums pilda savus mārketinga uzdevumus.
Mārketinga sistēmas audits:
1. Mārketinga informē. sistēma, inf. Pieredze un pietiekamība
2. Plānošana sistēma- plānošana mērķu noteikšana
3. Kontroles sistēma- norišu kontrole.
Mārketinga produktīvais audits :
1. rentabitātes analīze
2. izmaksu efektivitāte
Mārketinga stratēģijas audits:
1. uzņēmuma darbības uzdevums- formulēts mērķis
2. mārketinga mērķis un uzdevumi
Stratēģija- mārketinga galvenā stratēģija
3. Stratēģija- mārketinga galvenā stratēģija, resursu budžeta plāšana
Mārketinga organizācijas audits:
1. Funkcionālā struktūra- mārketinga vadības pieredze, atbildības sadalīšana
2. Funkcionālā efektivitāte- komunikāciju sistēmas, produktu pārvaldības sistēma
3. Sabiedrības efektivitāte- sabiedrība un saistība starp mārketinga un citām nodaļām uzņēmumā.

26. MĀRKETINGA DIENESTS UN MĀRKETINGA VADĪŠANA
Mārketinga galvenā funkcija ir virzīt un veicināt apmaiņu. Ar mārketinga palīdzību indivīdi un indivīdu grupas iegūst to, kas viņiem vajadzīgs un ko viņi vēlas, veicot apmaiņu ar produktiem ar citiem. Mūsdienās mārketinga nozīmē uzņēmējdarbībā ir ļoti svarīga. Ja iepriekš par mārketinga nozīmību īpaši netika domāts, tad tagad, pieaugot konkurencei, par to tiek domāts arvien vairāk. Līdz ar to uzņēmumam ir jāveic mārketinga funkcijas.
Funkcijas var iedalīt divās grupās – vispārējās un specifiskās. Vispārējās funkcijas ir raksturīgas visiem firmas dienestiem. Ir piecas vispārējās funkcijas:
• Plānošanas funkcija;
• Organizācijas funkcija;
• Koordinēšanas funkcija;
• Uzskaites funkcija;
• Kontroles funkcija.”
Specifiskās funkcijas attiecas tikai uz mārketinga dienestu. Tās ir:
1) Tirgus kompleksā izpēte, analīze un prognozēšana;
2) Preču ražošanas un patērēšanas iespēju analīze;
3) Sadales politika;
4) Preču politika;
5) Cenu politika;
6) Komunikāciju politika;
7) Mārketinga dienesta struktūras veidošana.

27. SABIEDRISKO ATTIECĪBU NEPIECIEŠAMĪBA MĀRKETINGĀ
Sabiedrisko attiecību vadītāja uzdevums ir koordinēt visas darbības, kas saistītas ar uzņēmuma tēla veidošanu.
Galvenie uzdevumi ir:
1. Preses konferenču organizēšana
2. Personāla apmācību organizēšana
3. pasākumu rīkošana
4. problēmu risināšana
5. vadītāju sagatavošana pirms intervijām
6. iekšējās kultūras veidošana uzņēmumā.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register