Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:159343
 
Evaluation:
Published: 02.01.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 1 units
References: Not used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    5
  Esošā stāvokļa analīze Latvijā    6
  Ieskats kādā no Latvijas uzņēmumiem - SIA LORTA    9
  Uzņēmuma vēsture    9
  Uzņēmuma darbības veids    10
  Bilances posteņu novērtējums    12
  Secinājumi    15
  Iegūto sakarību veidošana    17
  Izvēlētie automobiļi    17
  Aprēķinu un sakarību veidošana    22
  Automobiļu izmaksas    24
  Tarifs    28
  Iegūto rezultātu analīze    31
  Secinājumi    32
  Izmantotā literatūra    33
Extract

Iegūto rezultātu analīze
Izvērtējot iegūtos rezultātus var redzēt kopējās izmaksas, kā arī paralēli tarifs palielinās ja automobilis tiek eksplodēts maz (grafiks – 1,2,3), un ir maz pārvadājamo kravu, jo pie tām pašām izmaksām izņemot degvielu strauji samazināsies peļņa. Galvenokārt kopējās izmaksas sastāda šofera atalgojums un degviela, pat niecīga šofera algas izmaiņa var ievērojami samazināt auto izmaksas tātad arī tarifu, no kā var ievērojami palielināties pārvadājamo kravu skaits. Dispičeram automašīnu ir jāplāno tā lai automobilis pēc iespējas mazāk brauktu bez kravas.
Protams ir pareizi jāizvēlas kāda tieši automašīna ir nepieciešama vai tas būtu mimivens, kravas furgons vai autovilciens tas ir atkarīgs no tā kādas tieši kravas pārvadās uzņēmums. Nav nepieciešams palielināt kravu pārvadājumu uzņēmuma autoparku, lielāka peļņa būtu no tā ja jau esošām automašīnām palielinātu pilno maršrutu skaitu, piemēram ja automašīna aizvedot kravu atpakaļ nebrauktu bez kravas.

Secinājumi
Veidojot šo darbu pēc esošā stāvokļa Latvijā varu secināt ka Latvijā ir ļoti veiksmīgi uzņēmumi kas nodarbojas ar kravu pārvadājumiem Latvijā un ārpus tās jo galvenais faktors ir ģeogrāfiskais stāvoklis. Iestājoties Eiropas Savienībā ir strauji palielinājies trandzīta kravu skaits, līdz ar to arī kravu pārvadājumu uzņēmumu un valsts ienākumi. Pateicoties ģeogrāfiskajam stāvoklim Latvija ir kā savienotājvalsts Eiropas Savienībai un Krievijaj, daudzi pārvadājumi tiek veikti arī no Ventspils ostas .
Latvija ir sekmīgi izpildījusi ES prasības autotransporta jomā un iestrādājusi Latvijas likumdošanā pamatnosacījumus par pieeju pasažieru un kravu autopārvadājumu tirgum, profesinālo autovadītāju braukšanas un atpūtas režīmiem, autotransporta līdzekļu tehniskajiem parametriem un satiksmes drošības nosacījumiem, bīstamo kravu autopārvadājumu organizāciju, kontroli autopārvadājumu jomā un citām ar autopārvadājumiem saistītajām prasībām.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register