Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:182197
 
Author:
Evaluation:
Published: 20.03.2007.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 3 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Uzņēmums, tā veidošanas nepieciešamība un iespējas kā to izdarīt    4
2.  Komercdarbības formas Latvijā    7
3.  Individuālais komersants    8
4.  Sabiedrība ar ierobežotu atbildību    9
5.  SIA un IK Pāvilostā    11
  Secinājumi    12
  Anotācija    13
  Izmantoto informācijas avotu saraksts    14
Extract

Darba tēma: Komerclikumā noteiktās komercdarbības formas, to realizācija Pāvilostā. Tas ir ļoti svarīgi zināt katram cilvēkam, kas vēlas uzsākt komercdarbību. Bieži vien cilvēkiem veidot uzņēmumu traucē likumu nezināšana. Arī mani interesē šie likumi, tādēļ izvēlējos šādu tēmu. Tas man noderēs nākotnē, dibinot pašai savu uzņēmumu. Svarīgi ir izvēlēties pareizo komercdarbības formu, tādēļ apskatīju visas formas, īpaši – individuālais komersants un sabiedrība ar ierobežotu atbildību.
Darba mērķis: Iepazīties ar komercdarbības formām Latvijā un Pāvilostā.
Darba uzdevumi:
1. Iepazīties ar Komerclikuma saturu.
2. Intervēt IK un SIA dibinātājus Pāvilostā.
3. Izprast Latvijā izplatītāko komercdarbību formu(IK, SIA) būtību, pozitīvās, negatīvās puses.
Darbā izmantotās metodes: Strādājot pie darba iepazinos ar Komerclikumu, literatūru par uzņēmuma veidošanu, intervēju, apkopoju iegūto informāciju, interneta resursi.
Darba struktūra: Darbs sastāv no ievada, 5 nodaļām, secinājumiem, kā arī izmantoto informācijas avota saraksta un pielikumiem. Darbs ir izmantojams kā izziņas avots ekonomikas stundās. Cilvēkiem, kas interesējas par Pāvilostas komercdarbību. Cilvēkiem, kuri vēlas uzsākt komercdarbību.
Parasti ar vārdu „uzņēmums” mums saistās ražotnes, daudz strādnieku, noteikta produkcija. Taču ekonomistu domāšana ir nedaudz atšķirīgāka, un viņi ar uzņēmumu vairāk saprot tos līdzekļus, kurus komersants ir ieguldījis uzņēmuma veidošanā. „Ekonomistiem uzņēmums ir organizatoriski saimnieciska vienība, kuru komersants izmanto komercdarbības veikšanai. Uzņēmumā ietilpstot komersantam piederošas ķermeniskas un bezķermeniskas lietas, kā arī citi saimnieciski labumi(vērtības)”1.
Komersants ir komercreģistrā ierakstīta fiziskā persona (individuālais komersants) vai komercsabiedrība (personālsabiedrība un kapitālsabiedrība), kas veic komercdarbību.
Uzņēmumi atšķiras pēc veida, apjoma un ētosa, un katra paša ziņā ir izlemt, kurš no tiem ir vispiemērotākais viņam. Lai kāda būtu izvēle, tā būtiski ietekmēs karjeru un personīgo izaugsmi, tādēļ ir vērts rūpīgi izzināt iespējamās alternatīvas.
Lai ne tikai pastāvētu, bet arī sekmīgi paplašinātu savu darbību straujo pārmaiņu pasaulē, uzņēmumam allaž jāspēj tam piemēroties. Jaunās tehnoloģijas un koncepcijas rada jaunus ierobežojumus, un uzņēmuma panākumi būs atkarīgi no tā, cik ātri tas spēs uz šiem ierobežojumiem reaģēt.
Daudzas prasmes un zināšanas ir tīri tehniskas un saistītas ar amata pienākumiem, taču ir tādas iemaņas, kuras nepieciešamas ikvienam vadītājam. Šīs iemaņas palīdz karjeras pārmaiņu posmos, kā arī ļauj veiksmīgi izmantot profesionālo pieredzi jaunajā darbā.
Ļoti svarīga ir spēja komunicēt. Tā ir nepieciešama atskaišu, dokumentu, ziņojumu un citu rakstisku materiālu sekmīgai pielāgošanai mērķa auditorijai. Sekmīga uzstāšanās dažādās formālās un neformālās situācijās. Vēl svarīgas iemaņas ir darba organizēšana, darbs ar informāciju, tehnoloģijas, sevis vadīšana un arī spēja strādāt komandā. Jāmāk uzklausīt komplektus viedokļus pirms lēmumu pieņemšanas un citu komandas dalībnieku ideju izmantošana uzdevuma izpildē.
Gandrīz katrs nozīmīgs lēmums biznesā ir saistīts ar zināmu risku. Pirms tiek veiktas investīcijas, nepieciešams sastādīt varbūtības modeli, lai palīdzētu izvērtēt un samazināt risku. Veids, kā uzņēmums var mazināt iespējamo risku, ir lūgt katrai uzņēmuma galvenajai struktūrvienībai sniegt savu vērtējumu par to, kādu produktu apjomu būtu iespējams pārdot ražošanas pirmajos divpadsmit mēnešos, kādu – pirmajos trijos gados un par kādu cenu. Tomēr arī tas vien vēl negarantē panākumus. Pastāv vēl daudzas dažādas citas riska varbūtības, kas arī jākontrolē.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,98 €
Work pack Nr. 1182029
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register