Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:205410
 
Author:
Evaluation:
Published: 20.10.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Uzņēmējdarbības ienākumu veidošanās    4
1.1.  Kas ir ienākumi un kādi ir ienākumu veidi?    4
1.2.  Faktori, kas ietekmē uzņēmējdarbības ienākumu veidošanos    5
2.  Tūrisma ekonomikas situācija Latvijā    7
3.  Tūrisma ienākumu veicinošie faktori    11
3.1.  Tūrisma mārketings Latvijā un Ventspilī    11
  Secinājumi    14
  Literatūras saraksts    15
  PIELIKUMI    16
Extract

Secinājumi
Darbā ir izpētīts un noskaidrots to kas ir uzņēmējdarbības ienākumi, kā tie veidojas. Kā arī to, ka ir daudz nozīmīgu faktoru, kas ietekmē uzņēmējdarbības veidošanos un tie jāņem vērā jebkuram uzņēmējam.
Viens no galvenajiem nosacījumiem, lai uzņēmums gūtu lielākus ienākumus, ir klientu apmierināšana. Uzņēmuma ir jāpēta savs tirgus un arī iespējamie potenciālie tirgi, jānoskaidro pieprasījums un jācenšas paredzēt un pēc iespējas labāk apmierināt klientu vajadzības un vēlmes.
Klientu apmierināšana ir viens no galvenajiem faktoriem, kas nodrošina ienākumu stabilitāti, un atbilstošs vērtību piedāvājums rada vēlmi maksāt to cenu, kas uzņēmumam nes peļņu. Apmierinātie klienti atkārtoti iegādāsies uzņēmuma produkciju un pozitīvi atsauksies uz uzņēmumu potenciālajiem klientiem. Tos tik viegli neietekmē konkurentu piedāvājums, un tie labprāt pērk arī citus tā paša uzņēmuma produktus.
Atsaucoties uz teoriju un praktisko daļu, ir noskaidrots, ka liela nozīme uzņēmējdarbībā ir mārketinga aktivitātēm. Uzņēmumiem jāizmanto un jādarbojas ar pieejamajiem konkurences līdzekļiem, tie ir – pati prece, tās virzība tirgū, cena un vieta. Jebkura uzņēmumu uzdevums ir sakombinēt šos līdzekļus tā, lai uzņēmuma produkti izvēlētajos tirgos ir viskonkurētspējīgākie, tādējādi sasniedzot uzņēmuma mērķi – ienesīgumu.
Tūrismā liela nozīme ir arī valsts un pašvaldību mārketinga aktivitātēm – gan pašvaldību uzņēmumiem, gan privātajiem tūrisma uzņēmumiem. To cik labi un veiksmīgi valsts vai pilsēta tiek pasniegta (līdzīgi kā prece), ietekmē tūristu plūsmu uz Latviju vai kādu konkrētu objektu, pieprasījumu pēc tā.
Latvijā tiek veiktas dažādas mārketinga aktivitātes un pasākumi, lai popularizētu to ārvalstīs un piesaistītu jaunus viesus. Līdzīgi darbojas arī Ventspils – tai ir ļoti spēcīga un ietekmīga mārketinga stratēģija, jo tās zīmols ir kļuvis populārs un atpazīstams. Šādas aktivitātes ir svarīgas gan valsts un pašvaldību uzņēmumiem, gan privātajiem tūrisma uzņēmumiem.
Jebkuram uzņēmumam jāņem vērā faktorus, kas ietekmē ienākumu veidošanos, jāprot izmantot un rīkoties ar tiem, lai vērstu tos sev par labu.
Lai viesnīca „Raibie Logi” arī turpmāk spētu noturēt savu konkurētspēju un būt vienai no labākajām viesnīcām, tūristu mītnēm Ventspilī, tai ir jāņem piemērs no savas pilsētas un jāiesaistās dažādās mārketinga aktivitātēs, kā arī pašai tās jāveic, ir jāuzlabo savi esošie pakalpojumi, jāpēta tirgus un jāievieš jauni papildpakalpojumi, kas piesaistīs jaunus klientus un apmierinās to vēlmes un vajadzības, līdz ar to tiks gūti papildus ienākumi uzņēmumam.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register