Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:210262
 
Evaluation:
Published: 01.09.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Tīkla kompānijas krīzi pārdzīvo daudz mierīgāk, nekā standarta bizness. Krīzes periodā pat ir novērojama pastiprināta interese pret tīkla biznesu- cilvēki cenšas nopelnīt, neesot pārliecināti par to, vai viņu darbavieta ir droša un pastāvīga.
Tīkla mārketings ļauj cilvēkam pašam izvēlēties izaugsmes tempu, darba grafiku, kā arī biznesa partnerus. Izplatītājs iesaistās tīklā kā partneris, tādā veidā izbēgot no pakļautā stāvokļa. Liela daļa uzņēmumu veic dažādas apmācības izplatītājiem, tādā veidā arī veicinot indivīda attīstību.
Tīkla kompāniju darbinieki regulāri saņem sava darba rezultātu atspoguļojumu. Personīgās statistiskas uzlabojumi noved pie atalgojuma palielināšanās. Tas noved arī pie visas kompānijas ienākumu palielināšanās. Tāpēc tīkla mārketingā parasti ir vērojama savstarpēja sadarbība un palīdzība. Uzņēmumi regulāri organizē tikšanās, kurās apsveic savus izplatītājus, kuri ir sasnieguši noteiktu līmeni.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,48 €
Work pack Nr. 1340737
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register