Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:217812
 
Author:
Evaluation:
Published: 30.01.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
I.  UZŅĒMUMA VISPĀRĪGAIS RAKSTUROJUMS    4
1.1.  Uzņēmuma misija    4
1.2.  Uzņēmuma mērķi    4
1.3.  Uzņēmuma juridiskais pamatojums    6
II.  VADĪŠANAS ORGANIZATORISKĀ STRUKTŪRA    7
2.1.  Uzņēmuma struktūra    8
2.2.  Komunikācijas veidi un lēmumu pieņemšana atbilstoši noteiktajai struktūrai    9
2.3.  Eiropas apavu organizācijas lietotais kontroles modelis    9
2.5.  Eiropas apavu iekšējās un ārējās vides elementi    11
III.  UZŅĒMUMA FINANSIĀLĀ STĀVOKĻA IZVĒRTĒJUMS    12
9.1.  Uzņēmuma likviditātes un maksātspējas analīze    12
9.2.  Apgrozāmo līdzekļu analīze    18
9.3.  Izmaksu un rentabilitātes analīze    21
IV.  PERSONĀLA VADĪBA    23
  SECINĀJUMI    24
  PRIEKŠLIKUMI    25
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS SARAKSTS    26
Extract

SECINĀJUMI
• SIA Eiropas apavi ir tirdzniecības nozarē strādājošs uzņēmums, kas specializējas apavu un ādas izstrādājumu mazumtirzniecībā.Samērā sen (salīdzinājumā ar citiem Latvijas uzņēmumiem) sācis savu darbību šajā nozarē.
• Strādā ar panākumiem un attīstās diezgan dinamiski. Nosaukums un koncepcija tiek mainīta uz krīzes apstākļiem piemērotākiem, tas ir, tiks piedāvāta lētāka prece lielos daudzumos.
• Uzņēmumā tiek izmantota vertikālā komunikācija, kur galvenais ir direktors, kurš sev pakļauj zemāka līmeņa darbiniekus.
• Starp dažādām uzņēmuma struktūrvienībām ir dažāda veida pakļautība. Visplašākā cilvēku un resursu ziņā ir pārdošanas daļa, kur ir plaši sazarota lineārā pakļautība.
• Eiropas apavu organizācija informāciju pārvieto no līmeņa uz līmeņa. Tā tiek nodota: lejup ejošā, augšup ejošā un horizontālā virzienā.
• Vistiešāk ietekmējošais uzņēmuma ārējās vides faktors ir likumdošana.
• Vajadzētu pievērst uzmanību par ienākumu nesošu klientu piesaisti, lai palielinātu debitoru parādus (šajā gadījumā netiek domāts šaubīgie debitori) un varētu apmaksāt lielos parādus, ilgtermiņa saistības.
• Uzņēmumam ir svarīgi piesaistīt jaunus klientus , tāpēc tas reklamējas tirdzniecības centru katalogos, žurnālos un reklāmās TV.
• Novērtējot pieejamos gada pārskata finanšu analīzes rādītājus un gada pārskata sastāvdaļu struktūru, tika izdarīti sekojoši secinājumi:
1. Uzņēmumam var būt nopietnas problēmas ar termiņu ievērošanu saistību kārtošanā. Visu grupu aktīvu rādītāji nesniedz attiecīgo aktīvu grupu rādītājus.
2. Vairums nerealizēto krājumu ir vecāki par 2 gadiem, kas apavu tirdzniecības uzņēmumam ir veci krājumi un līdz ar to grūti realizējami jeb īpaši nelikvīdi, un šie krājumi veido lielu īpatsvaru no kopējā krājumu apjoma.
3. Periodā no 2006. gada beigām līdz 2008. gada beigām realizācijas rentabilitāte ir samazinājusies no 9,78 % uz 7,82 %, tas ir par 1,96 % punktiem. Tas, protams, nav vērtējams pozitīvi, jo tas nozīmē, ka izmaksas pieaug straujāk kā peļņa.
4. Investīciju rentabilitāte ir laba un parāda, ka aktīvi tiek izmantoti efektīvi no 20,02% 2006. gadā uz 36,04% 2008. gadā.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register