Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:223912
 
Author:
Evaluation:
Published: 11.11.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Veiksmīga cenu noteikšana ir veiksmīga mārketinga atslēga. Mūsdienās arvien svarīgāki ir tādi faktori, kā: konkurence, valstiskā tirgus regulēšana, inflācijas pieaugums un nestabilie valūtas kursi, globālajiem tirgiem ir jāvelta aizvien ilgāks laiks cenu stratēģijas plānošanai.
Pētījumi ir pierādījuši, ka mārketinga menedžeri cenu noteikšanu likuši otrajā vietā svarīguma ziņā. Svarīgāka par to ir pati pārdodamā prece, kas mārketinga menedžeriem ierindojas pirmajā vietā. Starptautisko kompāniju cenu noteikšanas stratēģijas ārvalstu tirgos ir iespējams iedalīt divās galvenajās grupās atkarībā no tā, vai kompānija pārdod preci kādā nacionālā tirgū (individuālo tirgu cenas), vai arī tā tiek pārdota kompānijas apakšvienībām (transferta cenas). …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,48 €
Work pack Nr. 1317839
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register