Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:224239
 
Author:
Evaluation:
Published: 14.05.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Produkta raksturojums    4
2.  Mērķa tirgus    4
3.  Produkta eksporta cena    5
4.  Eksporta darbības    5
5.  Rezultātu novērtējums    7
  Secinājumi    8
  Izmantotā literatūra    9
Extract

5.REZULTĀTU NOVĒRTĒJUMS
Eksportēšanas rezultāti tiks vērtēti analizējot pārdošanas rezultātus Lietuvas tirgos. Tiks veikta pārdošanas rezultātu apkopošana un salīdzināšana ar pārdošanas apjomiem Latvijas Republikas teritorijā. Šis salīdzinājums ļaus spriest par atšķirībām, kādas pastāv, starp šiem diviem tirgiem, maizes izstrādājumu patērēšanas ziņā, ja tādas būs.
Ekonomisti izanalizēs pārdošanas rezultātus pa katra atsevišķa maizes izstrādājumu veidu, tādejādi būs iespēja novērtēt, ko ir rentabli eksportēt un ko nav. Šāda analīze dos iespēju pārorientēties uz tiem maizes veidiem, kas dod lielāku finansiālu ieguvumu un nerentablos izstrādājumus aizstāt ar jaunu produkcijas veidu.
Lai arvien pietuvinātos Lietuvas patērētājiem, ir nolemts veikt arī aptaujas tirgū. Šīs aptaujas palīdzēs saprast, ko Lietuvas patērētāji vēlas mainīt produktos, kādi ir nepieciešamie papildinājumi un uzlabojumi. Uzņēmums, pēc savām finansiālajām iespējām, mēģinās pielāgot produkciju Lietuvas patērētāju vēlmēm, savukārt tas dos iespēju uzņēmumam arvien nostiprināties eksporta tirgū.

SECINĀJUMI
• Eksportam tiks virzīti vairāki produkta veidi, tas ir, vairākas maizes šķirnes;
• Kā potenciālais mērķa tirgus tiek izvēlēts Lietuvas (Skodas) tirgus;
• Lietuvas tirgus galvenā priekšrocība ir tā, ka tas atrodas netālu no maizes ražotnes, tas ir, netālu no Priekules;
• Nosakot eksporta cenu tiks ņemtas vērā produkcijas ražošanas izmaksas un preces cena potenciālajā tirgū;
• Uzņēmumam, lai uzsāktu eksportēšanas procesu, galvenais trūkstošais resurss ir automašīna, ko izmantotu produkcijas transportēšanai uz Lietuvu;
• Galvenās izmaksas, uzsākot eksportēšanu, tiek saistītas ar jaunās automašīnas iegādi;
• Pašreiz nav nepieciešams palielināt personālu sastāvu, kurš nodarbotos ar eksporta tirgiem, taču nāksies pieņemt jaunu šoferi;
• Eksporta rezultāti tiks novērtēti apkopojot pārdošanas rezultātus un izanalizējot tos.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −9,70 €
Work pack Nr. 1332251
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register