Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:228414
 
Author:
Evaluation:
Published: 27.10.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Faktoru, kas ietekmē pircēju pirktspēju, ir daudz un katram patērētājam tie var būt atsevišķi, individuāli. Ir divi faktori, kas ir vispopulārākie un visietekmējošākie, tie ir:
a)Ienākuma efekts – cenām ceļoties, nevar nopirkt vairs vēlamās lietas.
b)Aizstājamības efekts – vairums patērētāji izvēlas tādā paša tipa lētākas preces vai līdzīgas, lai ietaupītu.2
Cits autors uzsver vēl divas lietas, kas ietekmē patērētāju pirktspēju. Šie faktori ir vairāk uz individuāliem patērētājiem. Šie faktori ir:
a)Tirgus pieprasījums – konkrētajā brīdī pērk konkrētas preces. Piemēram, pirms ziemassvētkiem visi pērk dāvanas.
b)Gifena paradokss – nozīmē, piemēram, par lētu naudu torti nepirks, jo tā būs nebaudāma, bet par ļoti aukstu cenu arī nepirks, jo nevarēs atļauties, tāpēc ir jābūt sabalansētai baudāmībai un cenai.…

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,48 €
Work pack Nr. 1233335
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register