Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:234911
 
Author:
Evaluation:
Published: 10.10.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 11 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Jauns produkts un tā veidi    5
1.1.  Jaunas preces plānošana    5
1.2.  Jaunas preces attīstīšana    7
1.3.  Produkta trīs līmeņi    9
2.  Jauna produkta izstrādes un testēšanas metodes    11
2.1.  „Fāžu – vārtu” metode    12
2.2.  Jaunu produktu testēšanas veidi    14
2.2.1.  Pētnieciskie testi    15
2.2.2.  Novērtēšanas testi    15
2.2.3.  Apstiprināšanas testi    16
2.2.4.  Salīdzinājuma testi    16
2.3.  Jauna produkta pārdošanas prognoze    17
3.  SIA „Madara cosmetics” sejas kopšanas līdzekļu ieviešana tirgū    18
3.1.  Izmantotas metodes raksturojums    18
3.2.  Iegūtas informācijas analīze    20
  Secinājumi    22
  Priekšlikumi    23
  Izmantotās literatūras saraksts    24
  Pielikums    25
Extract

Secinājumi.
1. SIA „Madara cosmetics” darbojas ar sertificētu dabīgo kosmētikas ražošanu Latvijā jau daudzus gadus.
2. Madara kosmētika izveidoja trīs soļu sejas kopšanas programmu, lai attīrīt, tonizēt un mitrināt sejas ādu. Tie ir komplekti, trīs līdzekļi katrā komplektā, katram ādas tipam.
3. Pētot tirgus pieprasījumu un patērētāju vajadzību uzņēmums izmanto tās metodes, kuras dod iespēju pilnīgi izanalizēt tirgus situāciju, cilvēku vēlēšanas un gatavību jaunu produktu pieņemšanai.
4. SIA „Madara cosmetics” izmanto vispopulārākas un vieglākās metodes, lai analizēt konkurentus, sekojot konkurentu cenām, aktivitātēm kosmētikas tirgū, tirgus tendencēm, konkurentu piedāvājumām.
5. Madaras dabīgā sejas kosmētika atšķīrās no citiem ar to, ka ražošanas procesā ir pielietots rokas darbs, kas tiek vērtēts augstākā līmenī.
6. Produkta testēšana uzņēmumā notiek pakāpeniski, izmantojot visus testēšanas veidus: pētnieciskos testus, novērtēšanas testus, apstiprinājuma testus un salīdzinājuma testus.
7. Produkta reklāma ir efektīva, tiek izmantoti daži varianti, sociālie tīkli, radio, plakāti, prezentācija veikalos.
8. SIA „Madara cosmetics” pārdošanas apjomu prognoze iziet no tirgus izpētes rezultātiem, klientu aptaujām, statistiskiem datiem.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register