-
Jaunu produktu ieviešana tirgū
Research Papers21 Economics, Marketing, Advertising, Business
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 3 | |
1. | Jauns produkts un tā veidi | 5 |
1.1. | Jaunas preces plānošana | 5 |
1.2. | Jaunas preces attīstīšana | 7 |
1.3. | Produkta trīs līmeņi | 9 |
2. | Jauna produkta izstrādes un testēšanas metodes | 11 |
2.1. | „Fāžu – vārtu” metode | 12 |
2.2. | Jaunu produktu testēšanas veidi | 14 |
2.2.1. | Pētnieciskie testi | 15 |
2.2.2. | Novērtēšanas testi | 15 |
2.2.3. | Apstiprināšanas testi | 16 |
2.2.4. | Salīdzinājuma testi | 16 |
2.3. | Jauna produkta pārdošanas prognoze | 17 |
3. | SIA „Madara cosmetics” sejas kopšanas līdzekļu ieviešana tirgū | 18 |
3.1. | Izmantotas metodes raksturojums | 18 |
3.2. | Iegūtas informācijas analīze | 20 |
Secinājumi | 22 | |
Priekšlikumi | 23 | |
Izmantotās literatūras saraksts | 24 | |
Pielikums | 25 |
Secinājumi.
1. SIA „Madara cosmetics” darbojas ar sertificētu dabīgo kosmētikas ražošanu Latvijā jau daudzus gadus.
2. Madara kosmētika izveidoja trīs soļu sejas kopšanas programmu, lai attīrīt, tonizēt un mitrināt sejas ādu. Tie ir komplekti, trīs līdzekļi katrā komplektā, katram ādas tipam.
3. Pētot tirgus pieprasījumu un patērētāju vajadzību uzņēmums izmanto tās metodes, kuras dod iespēju pilnīgi izanalizēt tirgus situāciju, cilvēku vēlēšanas un gatavību jaunu produktu pieņemšanai.
4. SIA „Madara cosmetics” izmanto vispopulārākas un vieglākās metodes, lai analizēt konkurentus, sekojot konkurentu cenām, aktivitātēm kosmētikas tirgū, tirgus tendencēm, konkurentu piedāvājumām.
5. Madaras dabīgā sejas kosmētika atšķīrās no citiem ar to, ka ražošanas procesā ir pielietots rokas darbs, kas tiek vērtēts augstākā līmenī.
6. Produkta testēšana uzņēmumā notiek pakāpeniski, izmantojot visus testēšanas veidus: pētnieciskos testus, novērtēšanas testus, apstiprinājuma testus un salīdzinājuma testus.
7. Produkta reklāma ir efektīva, tiek izmantoti daži varianti, sociālie tīkli, radio, plakāti, prezentācija veikalos.
8. SIA „Madara cosmetics” pārdošanas apjomu prognoze iziet no tirgus izpētes rezultātiem, klientu aptaujām, statistiskiem datiem.
…
Jauna produkta ieviešana saistīta ar inovāciju menedžmentu attīstību, kas vērsta uz inovācijas stratēģiju iztrādi un pasākumu tās īstenošanai. Inovāciju vadība izceļās kā viena no stratēģiskā menedžmenta jomām, jo tas nosaka zinātnes, tehnoloģijas un ražošanas virzienu tādās jomās kā jaunu produktu izstrāde un ieviešana, modernizācija un esošā produkta uzlabošana. Produkta iztrāde un ieviešana ir svarīgs līdzeklis konkurētspēju paaugstināšanai, un atkarību likvidēšanai no neatbilstības starp ražotā produkta dzīves ciklu. Produktu ieviešana tirgū ir viens no tirgzinības kompleksakajiem elementiem. Galvenais mērķis preces ieviešana tirgū ir tas, lai cilvēki pirktu preci vai pakalpojumu. Jaunā prece ir tāda, ko par jaunu atzinis paterētājs, kas apmierina patērētāju jaunās vajadzības vai labāk apmierina jau esošās vajadzības.
- Jaunu preču ieviešana tirgū
-
Jaunu produktu ieviešana tirgū
Research Papers21 Economics, Marketing, Advertising, Business
- Produkta virzīšana tirgū
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Produkta virzīšana tirgū
Research Papers for university20
-
Jaunu preču ieviešana tirgū
Research Papers for university17
Evaluated! -
Jaunu produktu "Nakts sieriņi" un "Rīta jogurts" virzīšana tirgū
Research Papers for university3
-
AS "Laima" produktu portfelis
Research Papers for university21
-
Produkta adaptācija starptautiskajā tirgū
Research Papers for university22